Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug(je)] Positie Poll-keuzes verandert

Pagina: 1
Acties:

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-11 14:47
Lieve Devvers,

Ik denk niet dat dit heel veel prioriteit heeft, want het is niet storend, maar wat mij betreft is het niet gewenst. Op de poll op de FP van de Asus Transformer wedstrijd draaien de posities van de keuzes om zodra je gestemd hebt. Eerst stond 'Ja' bovenaan en nadat je gestemd hebt, staat die onderaan.

Ik heb dit in FF 12 op Win7 Home Premium x86

Ik denk ik meld het even :)

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Is dat niet by design?

Voorkomt klikken op posities en laat je beter lezen zodat je echt klikt waar je wil klikken. Nu is het bij 2 mogelijkheden misschien wat raar, maar nog steeds te verklaren.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

De resultaten worden gewoon getoond op volgorde van meeste stemmen (aflopend) - dat is dus gewoon by design.

Intentionally left blank

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-11 14:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
En toch stuiteren die opties op en neer als je een paar keer je keuze veranderd

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

Oh, dat ding bij de .plan (ik las Frontpage :P) - ja, daar wordt het random door elkaar gehusseld; er is ooit besloten dat bij dergelijke polls de antwoorden niet in een bepaalde volgorde moesten staan, en we houden niet bij per gebruiker welke volgorde we hem/haar gegeven hebben :P

Intentionally left blank