Ik heb een normale computer en vroeg mij af op welke poort kan ik het beste de computer kan verbinden met mijn led tv. Ik wil wel Blu ray's afspelen op mijn computer, vanwege de aanschaf van een blu ray brander 
En op welke mijn Blu ray speler?
En op welke mijn HDTV ontvanger, Humax HDR-5050C
Ik heb een led tv met de volgende poorten:
1. ARC HDMI poort
2. Normale HDMI poort
3. Side HDMI poort
Het gaat om de Philips 37PFL6606H/12
Ps. Ik heb al het een en ander gelezen op het internet, maar echt duidelijk is het mij niet geworden. Philips zegt over het aansluiten van de computer dat dat op elke HDMI poort kan en dat het geen verschil maakt. Philips laat in de plaatjes van de manual maar wat zien . En verder laat Philips zien dat de tv op de pc moet aangesloten worden met een DVI 2 HDMI kabel, die ik toevallig heb liggen, wijs plan?
En op welke mijn Blu ray speler?
En op welke mijn HDTV ontvanger, Humax HDR-5050C
Ik heb een led tv met de volgende poorten:
1. ARC HDMI poort
2. Normale HDMI poort
3. Side HDMI poort
Het gaat om de Philips 37PFL6606H/12
Ps. Ik heb al het een en ander gelezen op het internet, maar echt duidelijk is het mij niet geworden. Philips zegt over het aansluiten van de computer dat dat op elke HDMI poort kan en dat het geen verschil maakt. Philips laat in de plaatjes van de manual maar wat zien . En verder laat Philips zien dat de tv op de pc moet aangesloten worden met een DVI 2 HDMI kabel, die ik toevallig heb liggen, wijs plan?