U gaat door voor de retorische vraag...
Niet. De snelheid van je processor wordt bepaald door de factoren multiplier en fsb. Als je beide niet verandert, dan zijn alle mogelijkheden dus uitgeput.
Je kan met SoftFSB hele leuke trucjes uithalen (softwarematig). Ik meen dat je hem bij www.h-oda.com kan d/l-en
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
SoftFSB
SoftFSB is to change the base clock ( FSB / Front Side Bus ) frequency
without having to restart the machine.
Download & Support stopped.
:'(:'(
Flink balenOp zondag 25 maart 2001 22:44 schreef TiG het volgende:
SoftFSB
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Je zou op je jumperblok J9C1-C eens 1-2 en 4-5 kunnen proberen, dit is namelijk een gereserveerde setting, maar het is natuurlijk niet te zeggen op welke snelheid je fsb dan loopt! Ik denk ook dat soft-fsb niet gaat lukken, omdat je je fsb blijkbaar niet softwarematig kunt instellen (bios).
Als je wilt kan ik je softfsb wel sturen!
Als je wilt kan ik je softfsb wel sturen!
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Gebruik liever CPUFSB van www.tweakfiles.net, want soft fsb ondersteunt niet alle mobo's en CPUFSB bijna alle mobo's, ook kan je bij CPUFSB aply at startup aanvinken, dat scheelt je weer een hoop klik werk, succes er mee:)!
Dat van die jumpertjes op J9C1-C veranderen heb ik gedaan. Maar bij 2-3 en 5-6 kreeg ik een FSB van 50Mhz, bij 2-3 en 4-5 kreeg ik 60Mhz, bij 1-2 en 5-6 (stond hij al op) 66MHz en bij 1-2 4-5 kreeg ik geen beeld
Ik neem aan dat mijn videokaart dan die hoge PCI frequentie niet aankan??? Ik ga in ieder geval ff met een nieuwere videokaart proberen of het wel lukt. Maar tnx for the help!!!
Pagina: 1