Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik heb een Acer A100 tablet die 9-5-2012 is geupdate :( . Dit ging allemaal goed, alleen de Nederlandse versie zit er niet bij. Ik kan maar kiezen uit Engels, Duits, Spaans en Italiaans. Ik kan wel bij instellingen het toetsenboord in het Nederlands krijgen, maar het besturing systeem is in het Engels. Als ik apps wil zoeken gaat in het Engels. Instellingen is in het Engels. Hoe kan ik dit weer in het volledig Nederlands krijgen. Ik heb gezocht op internet kan niks vinden waarmee ik veder kom ten einde raad kom ik bij jullie :'(

Bedankt voor de reaktie
m.vr.gr
Riet

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Normaal is de officiële update op de site en daar kun je zien of deze ook in het Nederlands beschikbaar is. Als je echter een custom rom hebt staat normaal op xda developers ook of deze in het Nederlands beschikbaar is maar als er geen Nederlands bij de keuzemogelijkheden staat dan zal er wel geen Nederlands zijn zeker? Een andere custom rom zoeken?

[ Voor 4% gewijzigd door electrom op 13-05-2012 21:11 ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter