Mensen,
Ik heb een vraagje mbt mijn internetverbinding. Ik heb sinds enkele dagen een internet abo bij kpn met interactieve tv / bellen / internet. tv werkt goed, maar ik krijg het internet niet helemaal lekker. Onderin bij mijn netwerkpunt staat namelijk een rood kruis met de volgende melding:
de instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk
het rare... ik heb wel internet, maar een labiele verbinding... valt af en toe dus weg
wat ik al heb gedaan:
- Vooral gegoogled en hier op got gezocht
- experia box aan het uit gezet
- verbinding verwijderd en opnieuw aangemaakt
- gezocht naar drivers voor mijn netwerkkaart ( ik kan geen nieuwere vinden)
- experiabox gereset
- ssid gewijzigd van de router
ik heb windows 7 x64
en de volgende netwerkkaart:
Beschrijving: Originele driver voor de Lite-On 802.11n Wireless PCI Express Card LAN-adapter
Datum uitgave: 2009-12-09
Versie: 3.0.1.0
Ik heb een vraagje mbt mijn internetverbinding. Ik heb sinds enkele dagen een internet abo bij kpn met interactieve tv / bellen / internet. tv werkt goed, maar ik krijg het internet niet helemaal lekker. Onderin bij mijn netwerkpunt staat namelijk een rood kruis met de volgende melding:
de instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk
het rare... ik heb wel internet, maar een labiele verbinding... valt af en toe dus weg
wat ik al heb gedaan:
- Vooral gegoogled en hier op got gezocht
- experia box aan het uit gezet
- verbinding verwijderd en opnieuw aangemaakt
- gezocht naar drivers voor mijn netwerkkaart ( ik kan geen nieuwere vinden)
- experiabox gereset
- ssid gewijzigd van de router
ik heb windows 7 x64
en de volgende netwerkkaart:
Beschrijving: Originele driver voor de Lite-On 802.11n Wireless PCI Express Card LAN-adapter
Datum uitgave: 2009-12-09
Versie: 3.0.1.0