Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• laurenssie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Goeienavond,

Ik zat net wat zaken binnen te trekken via Usenet, en merkte opeens dat mijn verbindingssnelheid spontaan begon te schommelen. Van 3 MB/s werd dit 1 MB/s, en toen viel het verkeer tussen mij en de server gewoon bijna stil tot 3 KB/s. Toen ik daarna echter overschakelde op een SSL-verbinding met de server, liep alles weer als een zonnetje.

Kan het zijn dat UPC de usenetverbinding al dan niet moedwillig afknijpt, of is dit gewoon een toevalstreffer?

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:40
Voor zover ik weet knijpt UPC bewust de nieuwsgroepen.

gewoon nee.

• laurenssie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Maaaarr, als ze dat doen, zijn ze in overtreding van de onlangs aangenomen nieuwe telecomwet, toch? Morgen maar effe bellen..

[ Voor 11% gewijzigd door laurenssie op 09-05-2012 23:26 ]

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:33
laurenssie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:26:
Maaaarr, als ze dat doen, zijn ze in overtreding van de onlangs aangenomen nieuwe telecomwet, toch? Morgen maar effe bellen..
Correspondentie?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

• Voor UPC problemen is een speciaal topic.
• Als je daar in gekeken had had je gezien dat UPC niet knijpt. Als ze dat wel deden waren er ongetwijfeld meer klachten over geweest.
• Dan had je wel gezien dat er momenteel meer problemen met traagheid spelen.

:)

Hier is ie btw..
UPC Internet vragen & problemen topic deel II

voor de volgende keer ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Glashelder op 09-05-2012 23:35 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc