Monitor toonde flikkerende horizontale lijnen... Help!

Pagina: 1
Acties:

• Stab
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Toen ik mijn monitor (Hazro IPS scherm)straks aanzette, zag ik allemaal horizontale lijntjes op en neer bewegen. Alsof er een flinke storing op het signaal zat.

Ik duwde wat aan de DVI-D kabel, maar dat hielp niet. Ik zette de monitor even uit, en daarna weer aan. Sindsdien is er niks meer aan de hand, perfect beeld.

Toen ik de computer even uitzette en weer aan, ging het ook direct weer goed. Geen problemen meer dus voor nu.

Maar wat kan het geweest zijn? Een slechte kabel? Monitor precies op het verkeerde moment aangezet toen de computer een vreemd signaal stuurde ofzo? Een piek in de stroomaanvoer om welke reden dan ook?

Is dit het begin van het einde? Of kan het ook door iets onbenulligs veroorzaakt worden?

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-10-2025
http://www.newage-online....ristallen-bol-110-mm.html

Moeilijk te zeggen als het zo eenmaal voorkomt, kan op vanalles duiden. zou eerst eens afwachten of het terug komt.

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik zou me vooral geen zorgen maken en lekker doorwerken... Als het echt iets hardwarematigs zou moeten zijn geweest had je monitor allang weer hetzelfde gedaan.

• SharpKnight
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-04-2022
Elk apparaat doet weleens wat vreemds, dus zolang het zich niet herhaald zou ik me er zeker niet druk om maken, zoals de anderen al zeggen. ;)

• Stab
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Grappig dat je dat zegt... Ik dacht juist dat apparaten altijd volgens hetzelfde 'protocol' werken en dus geen 'rare' dingen doen, zoals levende wezens ;)

Maar goed, we gaan het inderdaad zien of het nog vaker voorkomt. Zou alleen graag willen weten waardoor het zou kunnen komen, dan hoef ik de eerste weken niet meer bang te zijn elke keer als ik de monitor aanzet :)