Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:43:
Bedankt mensen wat een reacties zeg!
Allereerst game ik altijd alleen, wel met vrienden maar dan gewoon online met elkaar.
Dit is altijd 1 van de call of duty series.
Als ik de rank kwijt raak als ik mijn ps3 verkoop is dat jammer maar helaas.. het moet anders maar.
de 1100 euro die ik tot mijn beschikking zou hebben is voor een game pc inclusief randapparatuur( 24 inch hd, 5.1 setje). Zeg dat je 700 zou overhouden voor de pc zelf.
aan wat voor pc dachten jullie? en aan wat voor laptop voor dagelijks gebruik (voor de zekerheid, zodat ik even kan kijken hoe en wat mocht ik toch voor een laptop gaan en te blijven gamen op de ps3)
Je hebt er misschien weinig aan maar voor 1100, euro moet je echt een PC hebben die minimaal 2 jaar top is en daarna nog 2 jaar ruim bovengemiddeld. Het is een hoop geld en de ontwikkeling gaat wat minder hard dan vroeger (toen was het gezegde je grafische kaart is gister al verouderd). Ik heb voor 600 euro 1 jaar geleden een PC gekocht, en die draait nog steeds alles op ultra (dit was wel EXC monitor etc, Assasin's creed draait vloeiend, en CoD ook maar die ziet er zo lelijk uit dankzij die textures). De enige reden dat ik mijn console niet heb verkocht, is omdat ik nu mn vriendin er achter kan zetten! Maar het is dus ondertussen wel zo dat sinds ik een goeie PC heb, echt nooit meer op mn console game. A, die games zijn 3x zo duur, B pc gamen heeft hetzelfde aanbod + meer(indie games) + goedkoper. DIe xbox staat er ondertussen gewoon voor mn vriendin, die gamed(gamet/gamede?) er nog wel regelmatig op! SOwieso zou ik een ps3 niet zo snel verkopen die gaat nog wel even mee. Maar een leuke game PC naast een console is wel een behoorlijke aanrader (mijn ervaring dus) en uiteindelijk gaat het console gamen je dan tegenstaan door de beperkingen etc. Ook dingen als DLC etc zijn altijd veel prijziger op consoles en hiernaast staat digitale distributie voor consoles nog compleet in de kinderschoenen. Ik kan op mijn pc een game kopen en letterlijk binnen 4 minuten spelen(tegen 1/3 van de prijs wat ie op de console kost).
Maar zoals je kunt zien, mijn grootste argument was voornamelijk dat console gamen echt heel veel duurder is dan PC gamen terwijl je er veel minder voor krijgt. AAA titels voor consoles blijven echt heel duur, op de pc zijn ze na 1 maand al vaak 33% in prijs gezakt (op zn minst) en is de startprijs ook al lager.
Edit: overigens als je een ps3 hebt zul je wel een redelijke tv hebben. Kan je ook nog altijd je PC op aansluiten. Scheelt weer een monitor.
[
Voor 3% gewijzigd door
Postius op 10-05-2012 21:19
]