Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ik krijg ongewenste stroomprikel

Pagina: 1
Acties:

• mariboto
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
mariboto in "ik krijg ongewenste stroomprikkel"
hallo iedereen, sinds kort heb ik een asus N53S en krijg ik wanneer ik met mijn onderkant van mijn arm de voorzijde aanraak lichte tintelingen op mijn huid alsof er een soort van lekstroom is die bij aanraking via mijn arm verloopt.

Iemand enig idee of dit normaal is en wat er evt mis is met de laptop, en of dit verholpen kan worden, want dit is niet prettig

[ Voor 9% gewijzigd door mariboto op 09-05-2012 19:36 ]

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:35
mariboto schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:34:
mariboto in "ik krijg ongewenste stroomprikkel"
hallo iedereen, sinds kort heb ik een asus N53S en krijg ik wanneer ik met mijn onderkant van mijn arm de voorzijde aanraak lichte tintelingen op mijn huid alsof er een soort van lekstroom is die bij aanraking via mijn arm verloopt.

Iemand enig idee of dit normaal is en wat er evt mis is met de laptop, en of dit verholpen kan worden, want dit is niet prettig
gebruik je een geaarde wandcontactdoos?

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Als de prikkelingen alleen in jouw huis voorkomen: stopcontacten aarden. Als het bijvoorbeeld op 't werk of bij de buren ook zo is, of op tien andere plekken, dan is er iets mis met de laptop.
Hebben andere mensen hier ook last van? En dan bedoel ik niet alleen je vriendin of je moeder...

Get Airflow, save the world.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:33

Compizfox

Bait for wenchmarks

Aarden.

Als je apparaten met een netfilter gebruikt zonder aarde, staat de halve fase (zo'n 115v dus) op de behuizing.

[ Voor 89% gewijzigd door Compizfox op 09-05-2012 19:39 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes