Aangezien het geen spellingsfoutje is, is volgens mij een appart topic op zijn plaats 
Nu kan ik het niet 100% hard maken, maar ik zie ook nergens dat AMD wel bij TSMC produceerd, anders dan in het nieuwsbericht. Gezien dit al direct fanboyreacties oproept, misschien dat hier even naar gekeken kan worden
AMD is voor zover ik weet geen klant van TSMC, daar zij zelf Wikipedia: GlobalFoundries hebben opgericht een aantal jaar geleden. Verder, (helaas zonder citaat) "Ever since the spin-off of AMD's fabrication plants in early 2009, GlobalFoundries has been responsible for producing AMD's processors." volgens Wikipedia: Advanced Micro Devices.De verwachting is dat overige klanten van TSMC, zoals AMD, hinder gaan ondervinden nu twee grote bedrijven bovenaan de lijst staan wat productieprioriteit betreft.
Nu kan ik het niet 100% hard maken, maar ik zie ook nergens dat AMD wel bij TSMC produceerd, anders dan in het nieuwsbericht. Gezien dit al direct fanboyreacties oproept, misschien dat hier even naar gekeken kan worden