Previewstatus naar publiek: advertentie komt niet bovenaan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:22
Ik heb een tijdje terug een advertentie aangemaakt maar ik had geen tijd om alle gegevens op te zoeken. Vanmiddag heb ik de advertentie afgemaakt en publiek gezet, maar hij komt helaas niet bovenaan.
Is daar wat aan te doen?
Het gaat om deze advertentie: V&A aangeboden: Lexmark Z23 printer (Windows 2000, XP, 2003)

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 14:16
Thanks voor de melding

Het is een bekende bug, gaan we extra op letten met de nieuwe layout

Ik denk niet dat het kwalijk is als je de advertentie nu verwijderd en gewoon opnieuw aanmaakt en direct publiceert, maar dat mag een V&A modje beslissen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als ik het goed heb kun je de advertentie ook op "Vervallen" zetten en daarna heractiveren waarna ie wel bovenaan komt te staan. Mocht dat ook niet werken kun je uiteraard de oude advertentie op vervallen laten staan en gewoon een nieuwe plaatsen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
@FlipFluitketel: Bedankt voor de tip. Vanuit vervallen kun je de advertentie reactiveren en dan komt ie bovenaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Het is natuurlijk niet de bedoeling om dat dagelijks te gaan doen he. :P
Net zoals voor herplaatsen geldt ook voor heractiveren dat het niet binnen 1 week is toegestaan. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
FlipFluitketel schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:23:
Net zoals voor herplaatsen geldt ook voor heractiveren dat het niet binnen 1 week is toegestaan. :)
offtopic:
Misschien geen gek idee op dit op te nemen in een beleid/faq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Barleone schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:53:
[...]

Misschien geen gek idee op dit op te nemen in een beleid/faq?
[laat]

Uit V&A voorwaarden :
8.Het is niet toegestaan meer advertenties te plaatsen dan 20 V&A en 5 diensten advertenties. Complete (computer-)systemen zijn één product. Omschrijf het product op de daartoe bestemde pagina en geef aan of u extra verkoopvoorwaarden hanteert. Tweakers.net behoudt zich het recht voor bij het plaatsen van excessief veel advertenties door één gebruiker het desbetreffende account te blokkeren. Het is niet toegestaan om binnen één week na plaatsing een advertentie van dezelfde strekking te plaatsen of herplaatsen. Het op welke wijze dan ook extra en/of onnodig onder de aandacht proberen te brengen van advertenties, zoals door, doch niet beperkt tot, onnodig gebruik van hoofdletters en/of leestekens, aanpassen van de plaatsingsdatum en dergelijke is niet toegestaan. Het op welke wijze dan ook beïnvloeden of manipuleren van het biedingsproces is reden voor onmiddellijke uitsluiting van alle Tweakers.net-diensten en -faciliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
offtopic:
:Y Dat zou inderdaad al duidelijk genoeg moeten zijn ja. Mooi.

[ Voor 6% gewijzigd door Barleone op 14-06-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barleone schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:21:
:Y Dat zou inderdaad al duidelijk genoeg moeten zijn ja. Mooi.
Ja, je bent een mooie... Die quote is er van een tekst die al jaren in de FAQ staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:56:
[...]
Ja, je bent een mooie... Die quote is er van een tekst die al jaren in de FAQ staat :+
offtopic:
Ja ik ben ook een mooie, wat leuk dat je dat opmerkt. :P
Met het woordje 'al' bedoel ik dat de huidige=oude tekst duidelijk genoeg is. Daar moet ik dan aan toevoegen dat ik het tot nu over het hoofd heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Barleone schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:35:
@FlipFluitketel: Bedankt voor de tip. Vanuit vervallen kun je de advertentie reactiveren en dan komt ie bovenaan. :)
En volgens een voorgeprogrammeerde restrictie kan dit maar 1 keer schijnbaar, jammer want het is voor de eerlijke mensen onder ons gewoon erg handig. :-(

Advertentie aanpassen

Deze advertentie kan niet meer gewijzigd worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Barleone op 21-06-2012 22:36 ]

Pagina: 1