Toon posts:

asus v7100 mx of hercules 3d prophet II mx 64mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke kaart is sneller ?
Welke kaart is stabieler ?
of zijn er nog betere alternatieve kaarten van hetzelfde klasse ?

graag jullie ervaring met de bovenstaande kaarten ?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Wat nou precies de snelheidswinst van de 64 MB MX boven de 32 MB is is niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk is dit te verwaarlozen.

De 7100 en de Prophet MX Zijn vrijwel identiek, alleen heeft de retail versie van de Prophet 5.5 ns geheugen wat op 183 mhz. draait.

De OEM van Hercules (de Prophet) en de Retail/OEM van Asus hebben 6 ns. geheugen wat op 166 Mhz draait.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Die Hercules heeft een betere 2d beeldkwaliteit en ziet er ook erg lekker uit :P

Verwijderd

Wat betreft Ge-Force kaarten ze zijn snel maar als je eenmaal het verschil heb gezien tussen een voodoo4 4500 en asus v7100 Ge-Force 2mx dan wil je alleen nog maar een voodoo4. Het beeld van een voodoo4 is velenmalen mooier en beter maar niet echt sneller dat is wel jammer. Dus als advies ga eens kijken naar een voodoo4 en anders als je toch een Ge-Force kaart wil zou ik een Hercules nemen die Asus v7100 mx2 is klote :r met drivers en het installen van de kaart.
Veel succes met het uitzoeken van je Ge-Force kaarten. *D

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 23:24 schreef Napsta2002 het volgende:
een Hercules nemen die Asus v7100 mx2 is klote :r met drivers en het installen van de kaart.
Hoezo vervelend met instellen drivers ?? euh?
bij mij in een keer zonder trubbles, heerlijk stabiel!!
TV-Out no problems..