[Plaats of postcode] Provincie ipv stad?

Pagina: 1
Acties:
  • 518 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:30
Hier moet ik zijn :)

Sinds een maand of twee, staat er ineens bij het veld "Plaats of postcode" Overijssel in plaats van de stadsnaam wat er altijd stond, stadsnaam was erg handig.

Is er wat veranderd in de afgelopen tijd in V&A?

Je zou kunnen zeggen; "nou dan haal je toch overijssel weg en vul je je stadsnaam!?"
Ja dat zou ik kunnen doen, maar dat moet ik telkens doen (voorheen niet), ook wanneer ik weg navigeer van V&A en na een tijd of direct terug keer, is Overijssel alweer ingevuld. Laatst ingevulde plaats/postcode onthoud het dus ook niet meer.

Wat ik gedaan heb:
- uitloggen van Tweakers
- CCleaner een aantal keren gedraaid
- Cookies verwijderd
- Cache leeggehaald

Heeft allemaal niet geholpen, 'Overijssel' blijft ingevuld :r Ben ik nou gek of heeft men wat aangepast in V&A? :?

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 09-05-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
/kick

Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Welke browser heb je? Ga eens in dat invoerveld staan, als er meerdere suggesties komen (als je tekst begint te verwijderen) en Overijssel staat in de selectie, ga hier naar toe met je pijltjes toetsen en druk op 'Del'. Nu wordt die automatische suggestie (en invoer) verwijderd op dat invoerveld (url + input name/id combo is hij dan kwijt).

Rigoureus maar ook een oplossing, in je browservoorkeuren op zoek gaan naar het onthouden van 'form geschiedenis' oid en dat resetten, ben je wel overal je autocompletes kwijt :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Wiethoofd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:48:
Welke browser heb je? Ga eens in dat invoerveld staan, als er meerdere suggesties komen (als je tekst begint te verwijderen) en Overijssel staat in de selectie, ga hier naar toe met je pijltjes toetsen en druk op 'Del'. Nu wordt die automatische suggestie (en invoer) verwijderd op dat invoerveld (url + input name/id combo is hij dan kwijt).

Rigoureus maar ook een oplossing, in je browservoorkeuren op zoek gaan naar het onthouden van 'form geschiedenis' oid en dat resetten, ben je wel overal je autocompletes kwijt :P
He Wiethoofd, thanx voor je reactie. Had dat al geprobeerd, kreeg namelijk geen suggesties, ik gebruik voornamelijk IE8, daarnaast Chrome en af en toe IE9 op de laptop (daar hetzelfde probleem, Overijssel wordt automatisch ingevuld).

Heb wel zojuist nog iets getest, ben uitgelogt, sluit browser af (IE9 in dit geval), ik open browser, ga naar tweakers v&a, zie dat invoerveld leeg is (ook geen suggesties van browser), ik vul in plaatsnaam, vervolgens pak ik een willekeurig advertentie, ga terug en vervolgens log ik in. Ik wordt teruggestuurd naar waar ik vandaan kwam, staat er potverdorie Overijssel! 8)7

Logischerwijze zeg ik dus nu, pas op het moment dat ik ben ingelogd, staat er Overijssel, iets aan mijn account niet goed? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Overwijssel is de woonplaats die in je profiel is ingevuld, zo komt men daar aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Laurent schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:01:
Overwijssel is de woonplaats die in je profiel is ingevuld, zo komt men daar aan :)
:o :$ Geniaal! :z O-)

Hehe, excuses in ieder geval en dank! Zal het aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fixed :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.