Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

reisnotebookje oid

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

• Jan2002
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-04-2023
Ik wil voor mijn vakantie een reisnotebookje oid ( tablet, Ipad...?) meenemen in mijn rugzakje. Ik wil er op kunnen internetten, streamen ( sport kijken via sopcast bv) en mailen. Wifi natuurlijk. Stevige behuizing. Het apparaat moet wel tegen een stootje kunnen. Licht in gewicht. En een redelijke accu. Compact. Tot 500 €. Ik zag op dit forum de Lenovo Thinkpad X121e reeds aanbevolen, is dat misschien iets? Toch nog wel 11.6 inch..redelijk groot. Of moet ik het voor deze doeleinden heel ergens anders zoeken? Bijvoorbeeld aan een tablet?

[ Voor 6% gewijzigd door Jan2002 op 09-05-2012 13:55 ]

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-11 18:33
Wat denk je van de pricewatch: Asus Transformer Pad 300T WiFi + Dock 32GB Wit is ideaal in combinatie met toetsenboord/docking station in verband met de extra accu die in de docking station zit.
Of de iPad:
pricewatch: Apple iPad WiFi (voorjaar 2012) 16GB Zwart
pricewatch: Apple iPad 2 Wi-Fi 16GB Zwart

Tevens zit je in de verkeerde categorie. je behoord te posten betreft tablets in: Tablets

[ Voor 5% gewijzigd door ReTechNL op 09-05-2012 14:14 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zo gaan we niet met aankoopadvies om. Lees *LET OP* - Wat moet ik kopen voor meer informatie over het hoe en waar omtrent aankoopadvies. :)

Dit topic is gesloten.