Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivorlandon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 07:14
Heej allemaal,

Ik wil Windows 7 opnieuw installeren, alleen er is een probleem. Hij kan de driver niet vinden van mijn Intel 320 120gb en dat is niet handig als ik daarop Windows 7 wil installeren. Ik heb gegoogled, alleen ik kan geen driver vinden van Intel.. Alleen een toolkit, maar dat is het niet. Op de cd van de SSD staat ook geen driver.

Hoe moet ik dit nu aanpakken? Hopelijk kan iemand mij verder helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:58

lier

MikroTik nerd

Voor zover ik weet heb je geen driver nodig voor een SSD, eventueel zal je een driver nodig hebben voor je SATA controller (welk moederbord/SATA controller heb je?).

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 21:40

Swordlord

Act first, think never

SSD is een storage apparaat... dus net zo dom als een HDD...

Je moet de storage drivers van je storage controller hebben... Dus basic windows, Intel RST of AMD drivers, of whatever je voor een controller op je moederbord hebt...

[ Voor 3% gewijzigd door Swordlord op 09-05-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows 7 heeft al drivers voor de meeste controllers en onboard RAID; gewoon installeren dus. Installeer niet op een nep-chip van Marvell maar op je chipset SATA. Controleer met AS SSD of je daar de juiste driver gebruikt (linksboven staat dan amdsat of iastor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivorlandon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 07:14
Allemaal hartstikke bedankt voor de reacties! Ik ga naar mijn controller kijken en de driver erbij zoeken :) Als ik er alsnog niet uitkom, dan horen jullie het weer.

Dank jullie wel!