Hallo,
Ik tracht 4 CD's te rippen met NERO in FLAC; echter ze blijven draaien / spinnen op mijn LG externe drive ( Windows XP ) zonder resultaat en uiteindelijk een foutmelding die leest als unknown error. De LG kan ze wel afspelen onder WMP alsook mijn CD speler.
Prince Sign O The Times - 2 CD (Warner)
The Doors Best Off - 2 CD
Ik vermoed dat er een nieuwe beveiliging op staat want ze zijn net gekocht.
Ofwel staan er fouten op die het rippen onmogelijk maakt ( ergens gelezen dat dat ook een beveiliging is)
Geen enkel ander probleem met de voorgaande CD's...
Rippen ging vlekkeloos.
Heb ook al met EAC (exact audio copy) geprobeerd.
Zelfde verhaal.
Uiteindelijk doel is ze als WAVE of als FLAC op mijn harde schijf te plaatsen om af te spelen via mijn squeezebox.
Heb zelf een programma geprobeerd dat CD beveiligingen detecteert maar niets te vinden.
Wie kan me helpen ? Doel is om alle CD's te rippen.
Ook ergens iets gelezen betreffende ANYDVD/ ANYCD maar wat daarmee ?
Eerst een nieuwe copy maken en de copy rippen ?
Mvg,
Yves
Belgïe
ps. cactus bescherming ?
Ik tracht 4 CD's te rippen met NERO in FLAC; echter ze blijven draaien / spinnen op mijn LG externe drive ( Windows XP ) zonder resultaat en uiteindelijk een foutmelding die leest als unknown error. De LG kan ze wel afspelen onder WMP alsook mijn CD speler.
Prince Sign O The Times - 2 CD (Warner)
The Doors Best Off - 2 CD
Ik vermoed dat er een nieuwe beveiliging op staat want ze zijn net gekocht.
Ofwel staan er fouten op die het rippen onmogelijk maakt ( ergens gelezen dat dat ook een beveiliging is)
Geen enkel ander probleem met de voorgaande CD's...
Rippen ging vlekkeloos.
Heb ook al met EAC (exact audio copy) geprobeerd.
Zelfde verhaal.
Uiteindelijk doel is ze als WAVE of als FLAC op mijn harde schijf te plaatsen om af te spelen via mijn squeezebox.
Heb zelf een programma geprobeerd dat CD beveiligingen detecteert maar niets te vinden.
Wie kan me helpen ? Doel is om alle CD's te rippen.
Ook ergens iets gelezen betreffende ANYDVD/ ANYCD maar wat daarmee ?
Eerst een nieuwe copy maken en de copy rippen ?
Mvg,
Yves
Belgïe
ps. cactus bescherming ?
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 15:43 ]