• Geo1984
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10-2021
Even een ludiek topicje starten dat hopelijk tot leuke discussies/ideeën kan leiden.

Wat zijn volgens jullie de meest véélbelovende technologieën die voor ons staan de komende jaren/decennia?

Naar mijn inziens zullen we met kernfusie en quantumtechnologie de grootste sprongen kunnen maken in eeuwen.

Dit is een ludieke topic, dus hou het aangenaam.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ludiek is nou niet het eerste waar mensen aan zullen denken als het over Wetenschap of Levensbeschouwing gaat, en alhoewel Albantar en ik lachebekjes zijn off-forum, zijn we on-forum een stuk strenger ;) .

Bij W&L verwachten we toch een stuk meer van de openingspost (stelling + onderbouwing), en op GoT zij we uberhaupt niet zo gecharmeerd van opsomtopics. Vandaar dat ik toch een ouderwetse maar bewezen werkzame technologie gebruik die "slotje" heet.

@Geo1984: je kunt in WL beleid zien wat wel en niet de bedoeling is in W&L. Ik ga niet zeggen dat een topic als dit geen enkele kans heeft, maar mocht je toch graag een topic maken over nieuwe technologieen, denk dan aan de volgende punten als je een nieuwe poging waagt:
- duidelijke, Nederlandstalige topictitel
- kom zelf met een stelling en onderbouwing
- geen oproep tot opsommingen
Stuur eventueel een opzet van de startpost naar Albantar en mijzelf per DM :)

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 09-05-2012 12:10 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.