Wijziging user review - [stverschoof] [Vipeax]

Pagina: 1
Acties:
  • 552 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 23:23
Advertentie:
V&A aangeboden: MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC

Gallery:
gallery: Vipeax

Review:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/tL8Q

Op 29 april heb ik een advertentie geplaatst voor de HD6950 van een vriend (welke o.a. bij mij op de stage loopt en ook bij de LAN zo goed als naast me zat). De inhoud van de advertentie was als volgt:
Product informatie:
Hierbij bied ik 1/één HD6950 van MSI te koop aan. Het betreft de R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC van MSI. De kaart is van een vriend geweest die nu is overgestapt op een HD7970. Hij heeft mij gevraagd de kaart voor hem te verkopen.

Garantie:
Gekocht op 14-04-2011 bij AFuture. Inclusief factuur, originele doos, CD, DVI to VGA verloopje, 2x Molex to 6-pin kabel en een Mini-DP to DisplayPort kabel. Verder is de kaart in zeer goede staat. De kaart is relatief gezien weinig gebruikt, omdat ie 90% van de tijd op z'n slome laptop zit (wat een sukkel ;)). Ik heb de kaart zelf nog even zojuist getest en beide standen van de BIOS-switch lopen door de Heaven-benchmark van Unigine zonder enige problemen. Er waren ook geen artefacts of andere vreemde verschijnselen.

Specs:
• GPU-type: AMD Radeon HD6950
• Bus-type: PCI-Express x 16 2.1
• Geheugen-type: GDDR5
• Geheugen-grootte: 2048MB
• Controller: 256-bit
• Core kloksnelheid: 850Mhz
• Geheugen kloksnelheid: 5200MHz (1300MHz)
• DVI: 2x (Single-Link DVI-D x1, Dual-Link DVI-I x1)
• HDMI: 1x
• Mini-DP: 2x
• Afmetingen: 270*116*39 mm

Prijs:
De prijs staat in principe vast en 't startbod is dan ook het minimum waar ie echt voor weg gaat.

Reden verkoop:
Overstap op een ASUS Radeon HD 7970 DirectCU II.

Reageren:
Graag alleen reageren/bieden als je hem ook echt wilt kopen.

Foto's:
Ik heb een aantal foto's toegevoegd aan de advertentie, mochten er nog specifieke dingen zijn waar je een foto van wilt hebben, laat 't maar even weten.

Vorige verkopen:
Inmiddels heb ik al mijn ex-videokaarten hier verkocht (7800GT, 8800GTS (G80), 2x 8800GT, 9800GTX, HD4870, HD5850, 2x HD5870, 2x HD6970) en zowel de nieuwe gebruikers als ik hebben nooit problemen gehad. Laten we hopen dat dat ook met de kaart van een ander gaat lukken ;).
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/496324.big.jpgAfbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/496325.big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/496326.big.jpgAfbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/496328.big.jpg

De kaart was bij mij volledig werkend, kwam meerdere malen door de Heaven-Benchmark, spellen spelen was geen probleem, Eyefinity activeren was geen probleem en alles zag er gewoon keurig uit, dus ik had de kaart voor hem te koop gezet.

Ik heb er meerdere reacties op ontvangen, maar toen kreeg ik een reactie van Thomas die bereid was een leuk bedrag te betalen voor de kaart, zodat ie er 2 in Crossfire kon draaien. De conversatie zag er als volgt uit... Ik heb informatie zoals adressen even eruit geknipt en links ge-edit (adresgegevens etc), maar dat zal vast niet erg zijn.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/tL5W
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/tL60
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/tL69

Vanaf 1 mei t/m 7 mei was ik amper te bereiken, omdat ik op een LAN party zat (en opbouwen/afbouwen, crewmember). Op de woensdag kreeg ik tegen de avond, rond een uur of 6, een telefoontje van Thomas dat de kaart niet zou werken. Dat verbaasde me nogal, gezien hij het perfect had gedaan bij mij (hier later meer over). Schijnbaar was het zo erg voor hem dat er overal blauwe lijnen waren en hij zelfs BSODs zou krijgen. Roger, de echte eigenaar, zat op dat moment naast me en vertelde hem wat Thomas mij vertelde via de telefoon. Hij zei dat ie in het begin wel eens last had gehad dat de kaart niet helemaal goed in het slot zat en dat er een beetje mee bewegen voldoende zou moeten zijn. Zelf was ik hier nogal verrast van, gezien een kaart normaal toch gewoon moet vastklikken en het dan ook zou moeten doen (en zelf had ik bij het testen dus ook geen problemen met de kaart), maar toch vroeg ik aan Thomas of hij dit even wilde proberen voor me. Schijnbaar was hier geen interesse in, de kaart moest terug. Hier ging ik mee akkoord (het is niet eens mijn geld/kaart dus ik had toch al niets te verliezen). Ik vroeg hem wel de kaart terug te sturen voordat ik het geld zou teruggeven (goh?) en het begon al meteen over te slaan in
Even onder eerlijke Tweakers onder elkaar, ik wil mijn geld terug yadi yadi yada.
Ik had uiteraard al minder zin in het geheel door het feit dat er geen enkele inzet was om de kaart te testen/even de stappen te ondernemen die ik vroeg (kaart even optillen kan echt niet zoveel werk zijn) en kreeg zelfs lichtjes de indruk dat ik misschien wel eens een andere kaart zou kunnen terugkrijgen (een die wel kapot was en dus niet de echte kaart). Ik wilde dan dus ook eerst de kaart fysiek thuis hebben en heb dit ook over de telefoon uitgelegd. Dat was in principe het einde van de conversatie en toen heb ik nog even op de DM gereageerd, met dit als resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/tL7S

Op 5 mei heb ik de kaart dus eens kunnen bekijken en alles zag er compleet uit en het was dezelfde kaart als dat ik had verstuurd. Eenmaal in mijn pc kreeg ik gewoon weer hetzelfde resultaat als voorheen: een volledig functionerende kaart waar ik niets bij hoefde te doen dan hem in het slot te steken, power-connectors aansluiten en de computer op te starten. Deze tests waren dus op de zaterdag gedaan (en de foto's zijn dan ook van die zaterdag) en ik moest dus eigenlijk nog mijn opstelling (monitor stand voor surround etc) installeren, vandaar dat ik de monitor zo op de grond heb liggen :+. Testen was dus inderdaad mijn eerste computer activiteit van na de LAN.

Zie de volgende plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/tLhF
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/tLbh
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/tLbp
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/tLbM

Om te testen heb ik de PC even gereboot en naar de RAID config gegaan, zo kon ik de kaart testen voordat de drivers geladen zouden worden. Hier werkte ie dus bij mij gewoon, maar waren er bij Thomas veel artefacts te zien (ja, voordat Windows geladen was):
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/tLcg

Door hem echter aan de achterkant wat omlaag te duwen kreeg ik wel zijn resultaat. Hem aan de achterkant een beetje omlaag duwen op deze wijze:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/tLcB

Gaf het volgende resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/tLel

En uiteindelijk door hem iets minder ver door te duwen kreeg ik dit te zien, precies zoals Thomas omschreef:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/tLcY

Schijnbaar zit de kaart vanzelf goed in het slot bij mij, maar bij Thomas was dit niet het geval. Ik moest echter met spoed naar België gaan, want ik moest nog wat spullen terugbrengen op een aantal plaatsen in België, waarvan er 2 uiterlijk om 2 uur moesten zijn (en het was inmiddels al na 12en). Ik had dus nog niet kunnen reageren op Thomas.

Op 5 mei kreeg ik een mailtje van Thomas:
Hej Robert,

Het pakketje is aangekomen zie ik. Ik hoop zo snel mogelijk op antwoord.

Met vriendelijke groet / With kind regards,

Thomas Verschoof
Waarop ik later op de dag (vanuit België nog altijd) reageerde, naardat ik de spullen die er op tijd moesten zijn, had teruggebracht):
Hoi Thomas,

ben even wat afleveren in België maar heb inderdaad nog even snel kunnen kijken (net wakker en gisteren was ik pas om 8 thuis van afbouwen en dus maar meteen gaan slapen). Beide verhalen klopten. Ik heb inderdaad de strepen kunnen reproduceren en ook de oplossing die Roger meldde. Door mijn kabelmanagement wordt de achterkant omhoog gehouden door de. Pci-e connectors. Dit zorgde er dus voor dat ik het met testen niet tegenkwam. De kaart werkt dan ook perfect in die verhoogde stand en die situatie heb ik schijnbaar per ongeluk zo opgesteld bij mijn test afgelopen week.

Zijn dan ook een aantal opties:
- geld terug
- kaart weer naar jou en je krijgt nog wat geld terug omdat iets niet helemaal lijkt te kloppen, bv 60 euro korting (roep maar even wat)

Moeten alleen even kijken naar verzendkosten met al het heen en weer versturen. Is niet mijn kaart dus ik ga niets uit mijn pocket betalen, dat doet Roger maar :p

Verstuurd vanaf mijn iPhone
Hierop kwam deze reactie van Thomas (ook nog op 5 mei):
Hej Robert, het liefst heb ik mijn geld terug omdat die verhoogde optie in mijn kast niet gaat werken jammer genoeg. Bedankt voor je mailtje in ieder geval. En ik snap dat je zo moe was van een lange lanparty, ik hield het maar 2 dagen vol de laatste keer dat ik ergens mee deed. Mijn rekeningnummer heb je als het goed is via de eerdere transactie maar voor de zekerheid: <Rekening geknipt> op naam van S.T. Verschoof. Alvast bedankt.

Mvg,

Thomas Verschoof
En op 6 mei:
Hej Robert,
Had je het vorige mailtje gehad?
Mvg,

Thomas
7 mei:
Hey,

Roger had het geld al en heeft 't me vandaag (contact) teruggegeven op de stage. Kom net thuis en had het op de terugweg gestort bij de bank. Mocht je bij de ABN zitten heb je 't nu... anders morgen.
7 mei:
Ik zie het, vind het alleen niet helemaal fair dat ik nu 2 maal verzendkosten heb moeten betalen.

Thomas
Dit was dus maandag avond. De volgende dag heb ik aan Roger gevraagd of hij woensdag (vandaag dus) even nog wat geld kon meenemen dan kon ik Thomas de helft van de verzendkosten (dus 1 van de 2 die hij betaald had) nog even teruggeven. We zitten toch beiden bij de ABN Amro (Thomas en ik) waardoor overboekingen direct zouden zijn, dus dan zou ie het vandaag dus tegen 4 uur in de middag terughebben, wanneer ik thuis zou zijn gekomen van mijn stage. Nu had ik gisteren middag even een mailtje gestuurd naar pricewatch@tweakers.net voor de inhoud van mijn oude adverentie, zodat ie niet helemaal opnieuw getypt hoefde te worden, maar met de toevoegingen van wat er uit de deal met Thomas naar voren was gekomen. Hier kreeg ik om 23:55 een reactie op, dus besloot ik de advertentie vandaag, opnieuw, te gaan plaatsen met wat wijzigingen betreffende het hangen van de kaart waardoor ie slecht contact maakt. Juist toen ik deze in de Preview-modus had staan viel me op dat ik feedback had gekregen (van 19 naar 20). Daaruit merkte ik dus op dat ik al feedback had gekregen van Thomas.

Gezien het gehele verhaal (zoals ik het heb ervaren), vind ik een 1 voor beschrijven en aflevering wel erg lage beoordelingen. Communicatie kan ik nog enigzins in komen gezien ik het druk had, maar ook gezien het feit dat Thomas van de LAN/drukte bij mij afwist, vind ik 3 misschien nog wel wat laag en zou ik eerder richting een 4 zijn gegaan.

Al met al vanuit mijn kant dan ook het verzoek voor een mix van voldoende/goed i.p.v. zeer slecht. Gezien ik "zeer slecht" wel erg overdreven vind.

[ Voor 101% gewijzigd door Paprika op 09-05-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:32
Een review wordt gegeven vanuit een gevoel wat betreft contact en afhandeling. Zodra ik de verzendkosten binnen heb zal het gevoel veranderen en zal ook de review veranderen, maar nogmaals je reageert niet altijd direct en dat kwam in het laatste geval over als: je kan fluiten naar je verzendkosten. En de advertentie gaf aan "nieuwstaat", een kaart in nieuwstaat vertoond ook niet bij een beetje doorbuigen artefacts, dat doet mijn eigen videokaart namelijk ook niet. Daarnaast was hij op een normale manier, in 2 verschillende pci-e sloten getest, geplaatst op een relatief nieuw moederbord dus nee, de beschrijving klopte niet volledig. Als je even had doorgegeven dat je dat de volgende dag met die "roger" zou bespreken had ik nog geen review gepost, maar het ontbreken van een antwoord op de maandag avond gaf aanleiding tot het schrijven ervan. Dus zoals ik al zei, zodra dat overgemaakt is zal ik mijn review aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
thomasv schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:56:
En de advertentie gaf aan "nieuwstaat", een kaart in nieuwstaat vertoond ook niet bij een beetje doorbuigen artefacts, dat doet mijn eigen videokaart namelijk ook niet. Daarnaast was hij op een normale manier, in 2 verschillende pci-e sloten getest, geplaatst op een relatief nieuw moederbord dus nee, de beschrijving klopte niet volledig.
Schijnbaar is mijn moederbord of kast dus ideaal voor videokaarten, want ik heb nergens last van en dus ben ik er niet achter gekomen (een kaart laten hangen alsof ie 2KG zwaar is, valt niet onder mijn normale videokaart test). De doos, accesoires en kaart waren zoals ik hem testte zo goed als nieuw. Geen kreukel aan de doos, geen accesoires uit de verpakking, nog geen krasje of vingerafdruk op de koeler. Zoals ie bij mij lag zag ie er inderdaad zo goed als nieuw uit. Bij goede staat denk ik aan onbeschadigd, maar 't is te zien dat ie gebruikt is, terwijl deze duidelijk zo goed als ongebruikt uitziet uitzag. Overigens zijn een aantal van die punten bij het opnieuw in ontvangst nemen aanzienlijk verandert, maar daar zal ik maar verder niet op ingaan...

[ Voor 13% gewijzigd door Paprika op 09-05-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasv
Dat vind ik persoonlijk laster, accesoires uit de verpakking alla, ik kan een crossfire opstelling lastig testen zonder crossfire brug lijkt me. En dat er een vingerafdruk op een koeler zit is niet zo vreemd indien deze van metaal is en ik een kaart daar beet pak en niet het pcb zelf vanwege de statische lading die men af kan geven. Een kras lijkt me sterk, gezien de tijdspanne die de kaart buiten zijn antistatische verpakking is geweest.
Paprika schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:01:
[...]

Schijnbaar is mijn moederbord of kast dus ideaal voor videokaarten, want ik heb nergens last van en dus ben ik er niet achter gekomen (een kaart laten hangen alsof ie 2KG zwaar is, valt niet onder mijn normale videokaart test).
De kaart is ook bijna 2KG zwaar, 1,8KG o.i.d. En een Crosshair V Formula in een Corsair 600T lijkt me toch wel "ideaal" zat.

Om nog even terug te komen op de beschrijving. Op de dag van aankomst, woensdag 2 mei, heb ik je nog persoonlijk gebeld. In dat gesprek werd aangegeven dat het probleem bekend was bij Persoon "Roger" (juist omdat hij op dat moment waarschijnlijk naast je zat op de LANparty) maar dat bij hem de kaart omhoog stond waardoor het wel werkte en dat ik dat dan ook maar moest proberen. Tijdens dat gesprek heb ik dan ook geprobeerd de kaart omhoog te houden met geen effect. Wat mij dan vooral tegenzit is dat die informatie dus bij de eigenaar zelf al bekend was.

[ Voor 57% gewijzigd door thomasv op 09-05-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 08:43

mux

99% efficient!

Naar wat ik begrijp is het helemaal geen 'probleem', de kaart zat gewoon niet goed in het slot. Je vermeldt ook niet in een advertentie dat een processor niet werkt als je hem een kwartslag gedraaid in de socket probeert te forceren. Dat is althans wat ik ervan heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasv
Dat vind ik kwalijk, gezien ik al aangeef dat ik de kaart in 2 sloten heb geprobeerd, helemaal vastgeklikt wat betreft pci-e en ook nog eens vastgeschroefd aan de kast. Ik ga geen 2e hands product kopen om dan aan te geven dat het foutief werkt en het weer terug te sturen. Als het probleem bij OP ook ontstaat nadat hij de kaart doorbuigt, heeft dat toch niet zozeer iets met "goed in het slot" te maken te hebben maar met de kaart zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Roger zei dat hij hem inderdaad toen opnieuw erin heeft moeten stoppen. Daarom vroeg ik je ook over de telefoon of je dat ook even wilde proberen, maar 't antwoord was:
Nee, ga ik niet doen. Ik wil mijn geld terug.
En ja zo ging het precies.
thomasv schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:30:
Als het probleem bij OP ook ontstaat nadat hij de kaart doorbuigt.
Ik denk dat mijn eigen kaart daar ook last van zal hebben als ik hem doorbuig. |:( Bij doorbuigen schuiven de pinnen dus omhoog, waardoor het contact minder wordt. Bij mij zit ie er schijnbaar recht in en bij jou, om 1 of andere reden, niet. Dat punt was ik al lang voorbij. Dus een discussie over de vraag of de kaart werkt of niet is in dit geval niet belangrijk, want het is niet mijn kaart en het geld had je al terug. Dit ging puur om de feedback die in mijn ogen veel strenger is dan nodig/verdient, zelfs voor 8 euro.

[ Voor 29% gewijzigd door Paprika op 09-05-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasv
Even serieus "Nee, ga ik niet doen. Ik wil mijn geld terug." ..... Dit gaf ik pas aan in de email die ik je stuurde nadat je me die opties gaf. Nogmaals, mijn eigen kaart hangt er ook prima in, de voedingskabels houden hem een kleine fractie naar beneden wat ook geen haperingen geeft in het beeld. Het enige dat je nu aan het proberen bent is om mij te provoceren tot woede en daarop heb ik maar 1 antwoord: Sudo rm -rf

En geld blijft geld, zoals aangegeven, als ik dat terug heb verander ik de review. punt.

p.s., buig je eigen kaart is een milimeter of 3 door, wss niet.

[ Voor 15% gewijzigd door thomasv op 09-05-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 08:43

mux

99% efficient!

Voor een probleem waar Vipeax in feite niks aan kon doen en zijn 'best' voor heeft gedaan om op afstand mee te helpen oplossen lijkt het me inderdaad een onnodig negatieve rating. De communicatie, kwaliteit van verkoper, kwaliteit van advertentie en alle rest zijn ver, ver boven het gemiddelde op V&A.

Ik kan goed begrijpen dat stverschoof gefrustreerd is over de verkoop, hij wilde graag binnen korte tijd voor een veel gunstigere prijs dan in de winkel zijn crossfire-opstelling afmaken. Dat is niet gelukt, maar uiteindelijk was dit niet door oorzaak van de verkoper. Die heeft meer tijd en moeite in de oplossing van het probleem gestopt dan een winkel zou hebben gedaan.

Edit: het is dan ook helemaal niet onredelijk dat stverschoof moet opdraaien voor een deel van de verzendkosten. Hij heeft voor onnodige (cosmetische) schade aan de verpakking gezorgd en onnodig extra verzendkosten gemaakt. überhaupt is het netjes in de tweedehandswereld om in dit soort gevallen de verzendkosten te delen, dat zou als vanzelf moeten komen.

[ Voor 20% gewijzigd door mux op 09-05-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
thomasv schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:40:
Even serieus "Nee, ga ik niet doen. Ik wil mijn geld terug." ..... Dit gaf ik pas aan in de email die ik je stuurde nadat je me die opties gaf.
thomasv schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:40:
Het enige dat je nu aan het proberen bent is om mij te provoceren tot woede en daarop heb ik maar 1 antwoord: Sudo rm -rf
Ik kan mij anders heel goed herinneren dat je al niet blij was met het feit dat ik de kaart terug wilde hebben voordat het geld terug zou gaan. Dat je daarop een reactie moet geven dat ik je boos wil maken kan ik niet helemaal volgen. En wat "super user do" toevoegt aan het onderwerp kan ik nog minder volgen, gelukkig draai ik CentOS. :/
mux schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:45:
Edit: het is dan ook helemaal niet onredelijk dat stverschoof moet opdraaien voor een deel van de verzendkosten. Hij heeft voor onnodige (cosmetische) schade aan de verpakking gezorgd en onnodig extra verzendkosten gemaakt. überhaupt is het netjes in de tweedehandswereld om in dit soort gevallen de verzendkosten te delen, dat zou als vanzelf moeten komen.
Hij heeft op dit moment 2 maal de kosten betaald, dat moest nog worden recht gezet, maar ik ging niet voor Roger betalen, dat was dus normaal gesproken vandaag gewoon vanzelf goed gekomen, omdat het al geregeld was met hem. Enige punt is dat ik nog niet op Thomas gereageerd had en hij toch al de feedback had geplaatst. Enige reden voor het plaatsen van dit topic was dan ook een aankaarting dat ik (na die betaling van de kosten aan hem) graag een review aanpassing zou zien.

[ Voor 36% gewijzigd door Paprika op 09-05-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasv
mux schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:45:
Dat heb ik ook gedaan, ik heb de videokaart namelijk toch wel terug moeten sturen is het niet soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasv
Paprika schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:48:
[...]

Ik kan mij anders heel goed herinneren dat je al niet blij was met het feit dat ik de kaart terug wilde hebben voordat het geld terug zou gaan. Dat je daarop een reactie moet geven dat ik je boos wil maken kan ik niet helemaal volgen. En wat "super user do" toevoegt aan het onderwerp kan ik nog minder volgen, gelukkig draa ik CentOS. :/
Daar ligt als reden achter dat ik niemand op internet zomaar vertrouw, wat twee richtingen uitwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
thomasv schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:48:
[...]

Dat heb ik ook gedaan, ik heb de videokaart namelijk toch wel terug moeten sturen is het niet soms.
Zie edit. En nogmaals, dit topic gaat niet over de kaart, geld, drama of mijn mening over de gang van zaken, puur de reviewscore die ik te laag vind, tenzij 't om 1 of andere reden meerwaarde heeft, zou ik de andere onderwerpen dan ook niet verder willen bespreken.

[ Voor 35% gewijzigd door Paprika op 09-05-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasv
Paprika schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:48:
[...]

Hij heeft op dit moment 2 maal de kosten betaald, dat moest nog worden recht gezet, maar ik ging niet voor Roger betalen, dat was dus normaal gesproken vandaag gewoon vanzelf goed gekomen, omdat het al geregeld was met hem. Enige punt is dat ik nog niet op Thomas gereageerd had en hij toch al de feedback had geplaatst. Enige reden voor het plaatsen van dit topic was dan ook een aankaarting dat ik (na die betaling van de kosten aan hem) graag een review aanpassing zou zijn.
En dat heb ik ook al aangegeven te doen direct na je post, dus dan zie ik hier verder geen probleem meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Klopt, ik had dit tabblad eigenlijk ook alweer gesloten, maar ik kreeg een mailtje dat er nog een reactie was (externe, niet van jou dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasv
Aan de mods: een nieuwe V&A feedback heb ik geplaatst bij Vipeax omdat er geen optie was de vorige te verwijderen, misschien dat 1 van de mods dat voor me wil doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.