Ik ben 22 jaar. Ik ben over niet zo lang klaar met mijn bachelor informatica en ik ben al aan het solliciteren naar een baan als software engineer. Ik heb het idee dat het bedrijf erg geinteresseerd is in mij en dat ze me een contract willen aanbieden. Ik word echter ingeschaald als junior starter en kom ergens op de 1800 bruto per maand. Ik weet dat het een groot bedrijf is en dat ik kan doorgroeien. Maar ik vind het alsnog erg laag. En daar kom ik pas achter nadat we het gesprek hebben gehad, maar we hebben ook niet een echte salaris onderhandeling gehad. Als ik de salarissen op de forums kijk heb ik het idee dat het erg onder de norm is. Ik zelf denk dat 2300 bruto redelijker is. Vooral ook omdat het een heel professioneel bedrijf is. Ik wil eigenlijk aansturen op een salarisonderhandeling. Wat denken jullie dat redelijk is? Met een salaris van 1800 heb ik echt het idee dat ik gewaardeerd wordt als de php knutselaar om de hoek. En ik ben een professionele programmeur die ook kan designen en plannen.
EDIT wat ik vergeten ben te zeggen is dat ik wel een lease auto krijg.
EDIT wat ik vergeten ben te zeggen is dat ik wel een lease auto krijg.
[ Voor 3% gewijzigd door Waster op 09-05-2012 11:33 ]