KPN biedt voor zakelijke klanten mobiel internet voor je tablet aan. Dit is een abonnement, maar het is mogelijk om voor een maandelijks opzegbare vorm te kiezen. Hierover staat meermaals op de pagina aangegeven dat de eerste 2 maanden slechts € 10 per maand zijn. Dit geldt ook voor het hoogste abonnement met een datalimiet van 8 GB en een snelheid van 21,6 Mb/s; een mooie deal dus 
Nu staat helemaal onderaan op de pagina vermeld: "De korting wordt vanaf de derde abonnementsmaand verrekend op uw factuur". Dit zou betekenen dat je dus vier maanden het abonnement moet hebben om te profiteren van de korting, wat het aanbod een stuk minder interessant maakt. Ik ben echter van mening dat andere uitspraken op de pagina zo duidelijk de andere kant op wijzen, dat dit zo niet kan kloppen.
Dit wordt onder andere op de pagina genoemd (letterlijk overgenomen; hier aangegeven in een screenshot):
Morgen zal ik even contact opnemen met de klantenservice om navraag te doen, maar ik ben bang dat ze echt zullen zeggen dat je de derde en vierde maand pas € 10 mag betalen (aangezien het vijfde citaat anders geen zin zou hebben). Daarom wil ik jullie vast vragen of jullie ook van mening zijn dat dat niet zou kloppen
Nu staat helemaal onderaan op de pagina vermeld: "De korting wordt vanaf de derde abonnementsmaand verrekend op uw factuur". Dit zou betekenen dat je dus vier maanden het abonnement moet hebben om te profiteren van de korting, wat het aanbod een stuk minder interessant maakt. Ik ben echter van mening dat andere uitspraken op de pagina zo duidelijk de andere kant op wijzen, dat dit zo niet kan kloppen.
Dit wordt onder andere op de pagina genoemd (letterlijk overgenomen; hier aangegeven in een screenshot):
- Nu de eerste 2 maanden voor slechts € 10,00 per maand
- Voor een maandelijks opzegbaar abonnement betaalt u de eerste 2 maanden ook slechts € 10 per maand.
- € 10 per maand: Eerste 2 maanden [overgenomen uit tabel; mogelijk ontbreekt context van citaat]
- Bij een direct maandelijks opzegbaar abonnement betaalt u de eerste twee maanden ook slechts € 10 per maand.
- De korting wordt vanaf de derde abonnementsmaand verrekend op uw factuur
Morgen zal ik even contact opnemen met de klantenservice om navraag te doen, maar ik ben bang dat ze echt zullen zeggen dat je de derde en vierde maand pas € 10 mag betalen (aangezien het vijfde citaat anders geen zin zou hebben). Daarom wil ik jullie vast vragen of jullie ook van mening zijn dat dat niet zou kloppen
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.