Ik dacht vandaag eventjes Battlefield Heroes te proberen. Helaas krijg ik atifacts. Ik dacht dat mijn gpu te warm was geworden maar dat was dus niet zo want een uur of 2 a 3 later en de CPU + GPU 20 graden koeler doet die het nog steeds.
Specs:
Compaq CQ62
AMD V120 2.2 ghz singlecore cpu
2gb ram
HD4200 met shared geheugen
250 GB HDD
Het kaartje heeft shared memory, en ik vraag me daarom of dan kan het toch moeilijk aan t geheugen liggen? Windows heeft nog nooit slecht gelopen en het gebeurt alleen in battlefield heroes.
Zo ziet het er uit: In het menu is alleen het karaktertje/poppetje blokkerig en krijgt atifacts. Windows heeft geen problmen en de rest van de app ook niet. Omgevingen zien er ook brak uit en bergen wisselen enorm van grootte.

Is het een gevallatje laptop uitstoffen? Of is er iets serieus aan de hand?
Specs:
Compaq CQ62
AMD V120 2.2 ghz singlecore cpu
2gb ram
HD4200 met shared geheugen
250 GB HDD
Het kaartje heeft shared memory, en ik vraag me daarom of dan kan het toch moeilijk aan t geheugen liggen? Windows heeft nog nooit slecht gelopen en het gebeurt alleen in battlefield heroes.
Zo ziet het er uit: In het menu is alleen het karaktertje/poppetje blokkerig en krijgt atifacts. Windows heeft geen problmen en de rest van de app ook niet. Omgevingen zien er ook brak uit en bergen wisselen enorm van grootte.

Is het een gevallatje laptop uitstoffen? Of is er iets serieus aan de hand?