Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Diverse vragen, kan ik op spotnet downloaden via mediaplayer

Pagina: 1
Acties:

• N00N1
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Hallo iedereen,

Teneerste moet ik even mededelen dat ik hier nieuw ben "Hoi" en verder weet ik niet of ik mijn topic in de juiste rubriek plaats.... mijn excuses als ik dit wel doe.

Ik ben die cinavia meldingen helemaal zat op mijn playstation dus wil overstappen op een mediaplayer.

Hier heb ik dan ook even een aantal vragen:

Is het mogelijk om via een mediaplayer te downloaden op Spotnet? (zodat het gelijk op de hardeschijf van de mediaplayer staat)

Welk mediaplayer raden jullie mij aan?

Ohja trouwens nog iets anders, wij hebben een redelijk oude router... als ik een nieuwe neem zal dit aanzienlijk in downloadsnelheid schelen?

En welke routers raden jullie aan?

Ik download via newsgrabber op Spotnet (huidige snelheid ongeveer 1 mb/sec tot 1,6 mb/sec maar volgens mij moet dit veel sneller kunnen.

Ik hoor graag jullie mening en alvast bedankt voor jullie kennis.

Gr.

Verwijderd

Om te beginnen kun je niet downloaden op je mediaplayer via Spotnet. Je kunt een mediaplayer kopen met NZB functionaliteit en handmatig de .nzb bestanden op je mediaspeler laden zodat deze voor je downloadt maar dat gaat altijd veel trager dan via de PC omdat de mediaplayer niet zo krachtig is.

Alle andere vragen zijn gemakkelijk op te zoeken via Tweakers of Google. Het is niet de bedoeling te vragen welke mediaplayer het best is, wij verwachten dat je zelf eerst je eisen formuleert, een budget meldt en op basis van deze gegevens zelf al een voorselectie hebt gemaakt.

Begin dus met features die jij belangrijk vindt (zoals NZB downloaden via mediaplayer) en kijk welke spelers aan je eisen voldoen en in je budget passen. Op basis daarvan kun je advies vragen. Tevens kun je reviews lezen over de apparaten in je voorselectie om je keuze verder te verduidelijken.

Dit geldt tevens voor de router, ook daar kun je zelf initiatief tonen. Kopen via internet is goedkoper omdat je meer zelf moet doen. Wil je dat niet dan ga je naar de winkel voor advies en betaal je logisch gezien ook meer.

Daarnaast is er een Aankoopadvies forum, waar je vraag beter past. Kijk daar eens rond, er zijn meer mensen met dezelfde vragen als jij.

• N00N1
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Bedankt voor je reactie, ik zit erg veel te lezen over mediaplayers en NAS'sen maar zie tussen bomen het bos niet meer.
Ik wil ook niet te overhaast wat kopen... ik dacht dat ik ook had gelezen dat je via een mediaplayer of een NAS via Usenet kon downloaden maar ik begrijp er helemaal niks meer van :'(

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT N00N1! :)

Er is inderdaad een aankoopadviesoforum. Ik zal je topic daarheen verplaatsen, zodat je meer advies kunt inwinnen. Dat je nog niet veel weet, is geen ramp, maar laat wel zien wat je al gedaan hebt aan vooronderzoek (inlezen op verschillende mediaspelers en bijbehorende functies), zodat je beter geholpen kunt worden bij het maken van de juiste keuze. Let ook op Het algemeen beleid . Hierin staan richtlijnen voor een juist topicstart. Zo weet je zeker dat alles aan de voorwaarden voldoet! :)

Let wel, GoT is geen helpdesk. Je moet dus geen kant-en-klaar antwoorden verwachten.

Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
https://github.com/spotwe...stalleren-op-Synology-NAS
Dat is op een NAS.

Volgens mij moet het ook mogelijk zijn om via usenet te downloaden op sommige mediaspelers. Je zou dan wellicht een online-client voor spotnet kunnen gebruiken om aan deze nzbtjes te komen. Maar dat weet ik verder niet zo.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit