Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk na 4 weken wachten heb ik afgelopen zaterdag 05-05-2012 mijn tablet ontvangen.
Mijn zuster heeft precies dezelfde en ook afgelopen zterdag ontvangen.
Beide hebben we RTL XL gedownload en bij mijn zuster zijn alle programma's perfect te bekijken en bij mij zie ik alleen maar blokjes.
Heeft iemand dit probleem ook en heeft iemand misschien een tip of een idee om dit probleem bij mij op te lossen?

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-11 20:20

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Ik heb er ook 2, maar dat probleem nog niet tegen gekomen. Wel lukt het flashen nog niet echt, aangezien mijn android home knop niet werkt + het lockscreen niet opkomt.
Maar probeer het forum eens op: www.tabletsupport.eu/cherry

[ Voor 15% gewijzigd door lawaai op 09-05-2012 17:06 ]

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-11 13:46
Het lijkt er meer op dat het in je netwerk ligt. Het streamen lukt niet goed waardoor je niet op tijd de data binnen hebt, dan krijg je blokjes.
Zorg dat je Wifi-netwerk goed is en ook is het afhankelijk van je internet-verbinding en eventueel het gebruik ervan door andere. (bijv een lopende download die alle bandbreedte gebruikt).

Verwijderd

Topicstarter
Als het aan mijn netwerkverbinding zou liggen hoe kan ik dan alle programma's van uitzending gemist zonder problemen bekijken?

Verwijderd

RTL XL werkt hier prima op de M1007.

Iemand een idee hoe ik deze tablet kan openmaken?

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-11 06:35
ik moet mijn 907 ook openmaken omdat ik de rechterkant wat kan indrukken. er zit wat speling in dus...
Pagina: 1