Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
probeer al hele tijd tevergeefs mijn samsung galaxy s2 te update naar androi 4.0
tevergeefs
bij software update via gsm komt er steeds op geen update beschikbaar
bij update via kies krijg ik te leze dat ik de recenste software heb dit is echter de 2.3.5
wanneer ik firmware wil upgrade en initiaiseren via hulpmiddelen komt er steeds op
initialisatie niet ondersteund door GT-I9100

kan iemand mij helpen
dank u

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:31
waarschijnlijk heb je een Branded toestel (Vodafone, KPN, T-Mobile)

dan zou je langer moeten wachten omdat ze hun eigen bloatware er weer op willen gooien

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Knamix schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:15:
waarschijnlijk heb je een Branded toestel (Vodafone, KPN, T-Mobile)

dan zou je langer moeten wachten omdat ze hun eigen bloatware er weer op willen gooien
op de kpn versie na is het allemaal uitgebracht, wellicht een buitenlands toestel

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:08

Bullet NL

Eigen Wijs

Titel i.v.m. onduidelijkheid vraagstelling aangepast

Zoals hier boven al is geschreven kan het inderdaad zo zijn dat jij een toestel hebt met een andere versie van Android 2.3.5 dan standaard. Zo kan het zijn dat een toestel wat is geroot en/of een custom rom heeft geen nieuwe updates meer krijgt. Ook kan het zijn dat je een provider eigen stock rom hebt (Branded Rom) hier bij zal je moeten wachten tot dat bijvoorbeeld KPN de nieuwe software vrij geeft.

Deze branded rom's zijn meestal te herkennen aan provider specifieke apps die zijn geïnstalleerd en worden veel al verspreid door het eigen (provider) verkoop kanaal (zoals de KPN, Vodafone of T-Mobile winkels.

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

Topicstarter
heb een gewone galaxy s 2 waar niets mee gebruikt is of aan verandert en heb proximus

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:43:
heb een gewone galaxy s 2 waar niets mee gebruikt is of aan verandert en heb proximus
En heb je al opgezocht of Proximus branded toestellen levert?
Pagina: 1