Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat30724
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo allemaal,

Ik heb sinds vanmiddag een probleem met whatsapp op mijn iPhone.

Ik krijg totaal geen verbinding met whatsapp. (dit terwijl andere apps wel gewoon werken zoals ze horen (dit via wifi)).

Als ik via de 3g ga dan krijgen ook andere apps zoals foursquare en de tweakers app ook niet goed internet verbinding. Terwijl Safari zonder enkel probleem de internet pagina's naar mij toe blijft gooien. Ik heb al geprobeerd deze apps volledig opnieuw te installeren, APN aangepast en iPhone al meerdere keren opnieuw opgestart. Maar op dit moment kom ik er totaal niet meer uit.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Bedoel je dat WhatsApp de hele tijd blijft staan op 'verbinden' met zo'n draaiend dingetje erachter? Hier heb ik ook af en toe last van, bij mij werkte een harde reset. Hiervoor moet je de homebutton en de sleepbutton ongeveer 10 seconden allebei ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat30724
Bedankt voor de super snelle reactie :D. Hard reset uitgevoerd, en pakt in een keer weer verbinding :D.

Helaas helpt dit niet voor het verbindingsprobleem wat ik op dit moment ervaar met de Tweakers App en Foursquare :(.

Edit:

Het hielp.. na een 15 minuten ongeveer klapt whatsapp er vrolijk weer uit.

[ Voor 52% gewijzigd door pat30724 op 08-05-2012 21:08 . Reden: Meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Het ligt waarschijnlijk niet aan jou, een vriend en ik (ook met een 4s), hebben ook last dat WhatsApp het niet doet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:49
Hij deed het net heel even weer, maar Whatsapp heeft gewoon problemen. Ligt niet aan jou dus ;).

RT: "@wa_status: experience server issues since one hour ago. will update you as we know more."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat30724
Oke dat verklaard het.

Maar dat verklaard nog steeds niet waarom hij bij mij de hele middag al moeilijk doet.
Pagina: 1