Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

ik heb me nu toch een probleem met de t-mobile helpdesk waar ik helemaal hoorndol van word.

Het volgende is het probleem: Ik heb een tijd terug een t-mobile prepaid telefoontje als backup gekocht, en nu heb ik hem nodig, echter: pincode vergeten/kwijt en pukcode ook (die staan bij t-mobile op hetzelfde briefje/kaartje en die is weggegooid blijkbaar). En nee slimmerikken, het is geen 0000 std bij t-mobile (om die opmerking vast te voorkomen).

Nu bel ik met de helpdesk, maar het is gewoon onmogelijk om iemand eraan te krijgen!
Alle opties die ik kies leiden me naar "ga naar de website voor blablabla". Daar heb ik dus helemaal geen reet aan en ik word er hoorndol van. Ik bel me een ongeluk, zo'n waardeloze helpdesk heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt.

Iemand enig idee welke keuze ik in het menu kan maken om daadwerkelijk iemand te spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tornado61
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 15:01

tornado61

jupiter deus est

Hoe je iemand aan de lijn krijgt weet ik niet, misschien is het waard om even te googlen naar je probleem. Volgens mij kun je langs een t-mobile winkel als je kunt bewijzen dat de telefoon van jou is en dan voeren ze een speciale puk code in.

┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10 11:36
Misschien kun je uitleggen waarom je er niks aan hebt als ze zeggen ga naar de website?
Je kunt op de website namelijk inderdaad normaal gesproken inloggen en je pukcode daar opvragen.. Krijg je direct op je scherm te zien, werkt prima (zelf al eens moeten gebruiken in het buitenland)

edit
trouwens, wat verwacht je precies van ons? Dat we het keuzemenu van T-Mobile uit ons hoofd kennen en weten welke optie spreek een medewerker is? 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Staatslot op 08-05-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 13:31
geen idee, op basis van het sim nummer moeten ze het echt wel op kunnen zoeken in de database, echter denk ik niet dat ze je helpen als deze niet op je naam staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Staatslot schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:41:
Misschien kun je uitleggen waarom je er niks aan hebt als ze zeggen ga naar de website?
Je kunt op de website namelijk inderdaad normaal gesproken inloggen en je pukcode daar opvragen.. Krijg je direct op je scherm te zien, werkt prima (zelf al eens moeten gebruiken in het buitenland)

edit
trouwens, wat verwacht je precies van ons? Dat we het keuzemenu van T-Mobile uit ons hoofd kennen en weten welke optie spreek een medewerker is? 8)7
Inmiddels voor zakelijk gekozen, en kreeg prompt een dame aan de telefoon.

Het probleem aan dat het niet via internet lukt, is dat ook het telefoonnummer niet bekend was, deze stond ook op dat kaartje. Dus registreren/inloggen e.d. was allemaal niet mogelijk.

Mocht iemand dit topic ooit tegenkomen, kies voor de zakelijke helpdesk. Dan krijg je geen enkel keuzemenu, maar meteen de vriendelijke dame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
En die vertelt iedere willekeurige (want prepaid) en dus niet zakelijke klant die belt met het zakelijke nummer de pukcode van een simkaart naar keuze? Vreemd verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik pas je titel even aan conform de fatsoensnormen die we hier hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Staatslot schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:51:
En die vertelt iedere willekeurige (want prepaid) en dus niet zakelijke klant die belt met het zakelijke nummer de pukcode van een simkaart naar keuze? Vreemd verhaal...
Nee, niet willekeurig. Hiervoor diende ik wel even het simkaartnummer aan de achterkant van de sim door te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Dat is precies mijn punt; waarom heb je een pincode.. om toegang voor anderen te blokkeren.
Waarom zitten er maar 3 pogingen op, anders kunnen ze blijven raden.

En dan blijkt dat je even kunt bellen naar T-Mobile, nummertje op de sim oplezen en klaar?
Dus iedere willekeurige persoon (want geen legitimatie en geen controle (want geen legitimatie en prepaid)) krijgt het nummer te horen.. Prettig zo'n service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Staatslot schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:20:
Dat is precies mijn punt; waarom heb je een pincode.. om toegang voor anderen te blokkeren.
Waarom zitten er maar 3 pogingen op, anders kunnen ze blijven raden.

En dan blijkt dat je even kunt bellen naar T-Mobile, nummertje op de sim oplezen en klaar?
Dus iedere willekeurige persoon (want geen legitimatie en geen controle (want geen legitimatie en prepaid)) krijgt het nummer te horen.. Prettig zo'n service :)
Jup, dat is wel vrij apart nu je het zegt. Wat ze wel zij is dat het alleen kon omdat deze simkaart ongeregistreerd was (kan geregistreerd worden op de website). Ze kon dus niks controleren wat betreft persoonsgegevens.

Maar, ik moet toegeven dat het wat "fishy" is dat ik dat zomaar kon opvragen met alleen de nummer achter op de sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bellen naar helpdesk -> keuze menu: mijn toestel is gestolen -> meteen iemand aan de lijn die goed kan doorverbinden. En ja, die helpdesk is enorm droevig. Laatst hetzelfde probleem gehad.
Pagina: 1