Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• WNT
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-11 22:53
Ik ben op zoek naar een smartphone die mijn huidige telefoon en compact camera in één keer vervangt. Belangrijkste criterium is dus de kwaliteit van de camera. Ik kan mijn abbo verlengen met een gratis toesel (bijv. Xperia S/HTC One X) welke zouden jullie adviseren? Op dit moment zou ik voor de Xperia gaan vanwege het cameraknopje maar wellicht zie ik een goede camera telefoon over het hoofd. Alvast bedankt voor het advies.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

De XPeria S heeft een van de beste camera's, simpel... Anders heb je nog de iPhone 4S natuurlijk...
En ik weet niet wat je verwacht van de foto-kwaliteit, zelf heb ik One X: [HTC One X] Show je pics! :)

Maar van horen zeggen (heb het niet gecheckt) is de XPeria S toch wel het camera-toestel op dit moment.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• fvdberg
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-11 08:20
xperia is idd een goede keuze qua camera, de exmor r chips zitten er vanaf de 2011 series in, het enige wat de xperia s meer heeft is 12 megapixel ipv de 8.1 megapixel in de ray. maar de 8.1 megapixel is al zeer scherp/goed.

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:46
De Xperia S is inderdaad de beste keus op dit moment. Ik denk dat het een goede vervanger van je compact point-and-shoot camera kan zijn. Sony (Ericsson) is mijns inziens altijd de beste geweest op camera gebied bij smarphones. Vergelijk het zelf op http://www.gsmarena.com/p...Phone2=4320&idPhone3=4212. (Let er wel even op dat de Xperia S 12 MP heeft, in tegenstelling tot 8 MP bij de HTC One X en iPhone 4S).

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Volgens mij nog steeds dé cameraphone: Nokia N8 met 12 megapixel camera met een 1/1,9 (grote) sensor en een Carl Zeiss lens. Qua fotokwaliteit kan de Xperia S daar mijns inziens niet aan tippen. Goort nadeel: hij draait op Symbian. Er is geloof ik wel een Android emulator beschikbaar, maar daar weet ik het fijne niet van.

Daarnaastkomt de Nokia 808 Pureview met 41 megapixel camera, maar ik kan niks zinnigs zeggen over de kwliteit daarvan.

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:46
Sigis schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:47:
Volgens mij nog steeds dé cameraphone: Nokia N8 met 12 megapixel camera met een 1/1,9 (grote) sensor en een Carl Zeiss lens. Qua fotokwaliteit kan de Xperia S daar mijns inziens niet aan tippen. Goort nadeel: hij draait op Symbian. Er is geloof ik wel een Android emulator beschikbaar, maar daar weet ik het fijne niet van.

Daarnaastkomt de Nokia 808 Pureview met 41 megapixel camera, maar ik kan niks zinnigs zeggen over de kwliteit daarvan.
De N8 vergeten inderdaad, die is echt uitmuntend. Maar zie dat niet als smartphone eigenlijk..

• WNT
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-11 22:53
Bedankt voor jullie reacties, daar heb ik veel aan gehad. Ik heb uiteindelijk de Xperia S besteld. Ik wilde ook graag een FM-radio en in mijn naïviteit dacht ik dat iedere high-end smartphone die had. Dat bleek niet zo te zijn dus toen bleef er eigenlijk maar een goede optie over. Hopelijk heb ik hem snel in huis.
Pagina: 1