Hallo, ik heb bij een klant onderstaand probleem met een HP Laserjet M2727nf MFP.
Deze klant heeft 3 PC's met Windows XP Professional, en op één daarvan heeft problemen met de lade.
De printer heeft 3 lades namelijk,
- Lade 1 - handmatige invoer
- Lade 2 - Normaal blanco A4 papier
- Lade 3 - Briefpapier
De PC met problemen drukt altijd af op briefpapier, en als ik een andere lade selecteer ook. De overige PC's doen het wel correct.
Al geprobeerd:
- Lade 2 standaard instellen -> Drukt nog steeds af op briefpapier
- HP driver herinstalleren -> Geen verschil
- Firmware printer updaten -> Veel nieuwere versie erop, maar geen verschil
- Instellingen nagekeken bij andere PC's en deze gelijk gemaakt -> Geen verschil
- HP driver downloaden van internet -> Geen verschil
- Universele printer driver proberen -> Helpt ook niet
- HP bellen -> Geen garantie dus geen hulp, op de nieuwste drivers downloaden na, maar dat had ik dus zelf al gedaan.
Het probleem is gekomen nadat ik de printer verwijderd heb en weer opnieuw heb geinstalelerd met nieuwe drivers, maar daarom zou het wel moeten werken toch, aangezien het op overige PC's ook werkt.
heeft iemand dit vaker meegemaakt, of nog meer oplossingen die ik kan proberen?
Deze klant heeft 3 PC's met Windows XP Professional, en op één daarvan heeft problemen met de lade.
De printer heeft 3 lades namelijk,
- Lade 1 - handmatige invoer
- Lade 2 - Normaal blanco A4 papier
- Lade 3 - Briefpapier
De PC met problemen drukt altijd af op briefpapier, en als ik een andere lade selecteer ook. De overige PC's doen het wel correct.
Al geprobeerd:
- Lade 2 standaard instellen -> Drukt nog steeds af op briefpapier
- HP driver herinstalleren -> Geen verschil
- Firmware printer updaten -> Veel nieuwere versie erop, maar geen verschil
- Instellingen nagekeken bij andere PC's en deze gelijk gemaakt -> Geen verschil
- HP driver downloaden van internet -> Geen verschil
- Universele printer driver proberen -> Helpt ook niet
- HP bellen -> Geen garantie dus geen hulp, op de nieuwste drivers downloaden na, maar dat had ik dus zelf al gedaan.
Het probleem is gekomen nadat ik de printer verwijderd heb en weer opnieuw heb geinstalelerd met nieuwe drivers, maar daarom zou het wel moeten werken toch, aangezien het op overige PC's ook werkt.
heeft iemand dit vaker meegemaakt, of nog meer oplossingen die ik kan proberen?