Werkgeheugen Macbook Pro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-10 23:38
Hallo,

Ik ben van plan om over een maand een MBP te gaan kopen.
De 15" met i7 en 4GB werkgeheugen..
Uiteraard wil ik dit werkgeheugen meteen upgraden, maar welk geheugen kan ik het beste nemen?
Heb zelf uiteraard al gezocht en kwam op het laptopgeheugen van corsair uit, zijn dit goede voor de MBP?
Uiteraard gaat er 8GB of meer in :)

En nu ik toch een vraag heb gesteld, welke SSD kan ik het beste nemen? Zit te twijfelen tussen de Intel 520 en de Samsung 830. Zit hier veel snelheidsverschil in qua opstarten?

En heeft iemand toevallig ervaring met de Incipio Feather/Speck Seethru Satin/Incase Hardshell, want een van die ben ik ook van plan om erbij te nemen. (Heb gehoord dat het kan zijn dat de macbook toch krast door opgehoopt stof onder de case, uiteraard ook de vraag hoe ik dat makkelijk kan voorkomen)

Ik hoop dat iemand mij kan verderhelpen:)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyraxz
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zou je niet beter kunnen wachten op de nieuwe MBP's? Volgens mij is de vewachting dat deze in juni worden gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:16

RoofTurkey

PredatorKalkoen

www.crucial.com/eu hebben ze goede betrouwbare SSD's en goed betrouwbaar geheugen, voor een leuk prijsje en mochten de termen een beetje onbekend zijn, dan is er ook nog een handige system-scanner die het werk voor je doet en je alleen maar op het knopje 'Add to cart' en 'Checkout' hoeft te laten drukken en je kunt afrekenen ;)

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Geheugen modules zien er van Crucial wel goed uit, speciale mac memory ook.
Maar voor de SSD wil ik toch een 520 van Intel of een 830 van Samsung.. Maar welke weet ik nog niet zeker.
Heeft iemand ervaring met de Samsung SSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:16

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Ja, is een goed ding, maar een intel 520 is net zo goed. Dus kijk naar welke de meest gunstige prijs heeft ;)

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
RoofTurkey schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:53:
Ja, is een goed ding, maar een intel 520 is net zo goed. Dus kijk naar welke de meest gunstige prijs heeft ;)
Oke! :)
Bedankt voor je hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jNoxx
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-02-2015
Mijn persoonlijke mening is wachten op de nieuwe 15" reeks, de Intel 520 SSD & ram zou ik gewoon van Crucial.com bestellen, dat is perfect ram & goedkoop & hele snelle levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10 22:03

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Ik weet niet hoe je hebt gezocht, maar ik denk dat je, je antwoorden over je ssd had kunnen vinden in het "Het SSD in je Apple topic" en je antwoord over het geheugen in het "[Mem-ervaringen] Intel Mac - Deel 2" topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Zygivt schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 18:51:
Ik weet niet hoe je hebt gezocht, maar ik denk dat je, je antwoorden over je ssd had kunnen vinden in het "Het SSD in je Apple topic" en je antwoord over het geheugen in het "[Mem-ervaringen] Intel Mac - Deel 2" topic
SSD topic al gehad. Andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10 22:03

Zygivt

Evenaren en overtreffen

itsFuzeh schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:05:
[...]

SSD topic al gehad. Andere niet.
Dan moet je toch genoeg informatie hebben gevonden welke ssd's zijn aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Zygivt schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:10:
[...]

Dan moet je toch genoeg informatie hebben gevonden welke ssd's zijn aan te raden?
Samsung of Intel, meer info niet gevonden :]
Pagina: 1