Ik heb net een nieuw huis gekocht en ben op zoek naar een iets strakkere setup voor mijn muziek. Ik wil naast mijn tv een paar speakers ophangen en ik ben enorm onder de indruk van de KEF T101 satteliet speakers (Klik voor beschrijving). Nu begrijp ik dat deze speakers bedoeld zijn om onderdeel uit te maken van een 5.1 dan wel 7.1 set. Ik ben echter geen fan van surround sound. Ik hou van stereo geluid, ook bij films. Ik ben dus op zoek naar twee kleine, redelijk sterke en mooi uitziende speakers die goed genoeg zijn voor muziek, eventueel in combinatie met een subwoofer.
Aangezien ik er niet ontzettend veel verstand van heb, vroeg ik me af of er Gotters zijn die ervaring hebben met deze specifieke speakers. Wat vind je van de kwaliteit om gewoon naar muziek te luisteren? Ik ben geen audiofiel, maar het moet wel beetje body hebben.
Mochten jullie van mening zijn dat de T101's niet geschikt zijn voor muziek/films, hebben jullie dan een soortgelijk alternatief?
EDIT: topic mag dicht, heb een algemeen KEF topic gevonden.
Aangezien ik er niet ontzettend veel verstand van heb, vroeg ik me af of er Gotters zijn die ervaring hebben met deze specifieke speakers. Wat vind je van de kwaliteit om gewoon naar muziek te luisteren? Ik ben geen audiofiel, maar het moet wel beetje body hebben.
Mochten jullie van mening zijn dat de T101's niet geschikt zijn voor muziek/films, hebben jullie dan een soortgelijk alternatief?
EDIT: topic mag dicht, heb een algemeen KEF topic gevonden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 12:35 ]