Ik ben opzoek naar een pakket waar ik meerdere mail adressen / domeinen op kan draaien zonder dat de accounts elkaar zien (beetje zoals de providers dat doen die mail diensten bieden). Zat te denken aan squirrel mail alleen las dat als je die gebruikt het aanmaken van email adressen niet goed werkt en gebruikers gebonden zitten aan een email adres. Heeft iemand ervaring met een pakket die dit kan?
Tevens wil ik dit onder Linux draaien aangezien de footprint kleiner is en ik geen Windows Licenties wil gaan kopen hiervoor (anders was exchange wellicht een mooie maar duur alternatief).
Ik hoop dat iemand me beetje in de goeie richting kan duwen
paar kleine kern punten
- makkelijke mail accounts aanmaken
- secure
- webmail en imap(s)
- meerdere mail adressen aanmaken aan een account
- Linux gebaseerd
heb zelf al in google beetje gezocht en er zijn zo veel pakketen dus hoor liefst wat mensen hun eigen ervaring hiermee is.
Tevens wil ik dit onder Linux draaien aangezien de footprint kleiner is en ik geen Windows Licenties wil gaan kopen hiervoor (anders was exchange wellicht een mooie maar duur alternatief).
Ik hoop dat iemand me beetje in de goeie richting kan duwen
paar kleine kern punten
- makkelijke mail accounts aanmaken
- secure
- webmail en imap(s)
- meerdere mail adressen aanmaken aan een account
- Linux gebaseerd
heb zelf al in google beetje gezocht en er zijn zo veel pakketen dus hoor liefst wat mensen hun eigen ervaring hiermee is.