Beste Tweakers,
Ik weet niet of ik met mijn vraag in het goede gedeelte zit, maar dit is het enige stukje waar de Wordpress tag toegevoegd is.
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een wordpress website/blog gemaakt. Ik wil op een speciale page mensen de mogelijkheid geven om hun foto up te loaden. Deze foto wil ik dan direct aan een album, die zich op dezelfde pagina bevindt, toevoegen. Dus in het kort de stappen:
- men ziet een foto-album,
- men wil hier ook een foto met beschrijving bijvoegen,
- men drukt op de knop "upload foto" en upload zo zijn of haar foto,
- men ziet de foto direct in het album verschijnen.
Nu weet ik dat er verschillende plugins voor Wordpress te krijgen zijn, maar aangezien ik een beperkte data-limiet heb zou ik dit hele verhaal over willen laten aan een foto upload dienst (Flickr, Picasa of iets dergelijks).
Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
Ik weet niet of ik met mijn vraag in het goede gedeelte zit, maar dit is het enige stukje waar de Wordpress tag toegevoegd is.
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een wordpress website/blog gemaakt. Ik wil op een speciale page mensen de mogelijkheid geven om hun foto up te loaden. Deze foto wil ik dan direct aan een album, die zich op dezelfde pagina bevindt, toevoegen. Dus in het kort de stappen:
- men ziet een foto-album,
- men wil hier ook een foto met beschrijving bijvoegen,
- men drukt op de knop "upload foto" en upload zo zijn of haar foto,
- men ziet de foto direct in het album verschijnen.
Nu weet ik dat er verschillende plugins voor Wordpress te krijgen zijn, maar aangezien ik een beperkte data-limiet heb zou ik dit hele verhaal over willen laten aan een foto upload dienst (Flickr, Picasa of iets dergelijks).
Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.