Ik lees alleen maar casemods op Tnet, maar als ik daar mijn Top 4 voor moet geven...
4.
Apple Tjernobuild van GNOOM172
Ik ben gek op Apple kasten, in het speciaal de Mac Pro en G5 kasten. Deze build heeft zo lang geduurd, en verdiend gewoon een plaatsje. De nieuwere builds van GNOOM172 spreken me minder aan. Het mooie van deze mod vind ik dat de kast niet volledig gestript is, maar de buitenkant nagenoeg intact gelaten is. Alleen van binnen is er een hoop te zien. Je hebt geen computer nodig, want 's avonds kun je hier gewoon naar kijken in plaats van naar je beeldscherm, denk ik zo.
3.
CM HAF-XL van Kier
Deze mod is gewoon tot in de puntjes uitgewerkt. De plaat over het moederbord, het frontpanel, overal is over nagedacht. Met deze mod heeft Kier mijn aandacht volledig op hem weten te vestigen en elke mod vind ik weer gaaf. Maar deze blijft mijn nummer 1. Ook mijn eigen schetsboekje (die nooit uitgevoerd zullen worden...

) staat vol met ideeën, die op de een of andere manier op dit kunstwerk is geïnspireerd.
2.
L3p L4n van L3p
De L3p D3sk kent iedereen wel, en was ook buitengewoon gaaf, maar deze is nog gaver. Deze mod heb ik wel vanaf het begin gevolgd (de vorige ook trouwens, de L3p D3sk was al een tijdje bezig toen ik mij op Tnet registreerde) en de badass hardware en de geweldige afwerking die we gewend zijn, zorgt ervoor dat deze mod een baard duurt, maar volledig de moeite waard blijft te volgen.
1.
CM Silencio 550 Limited Edition van snelleeddie
Hij kwam, hij modde, hij overwon... de mod is een van de kortste, maar voor mij een van de meest succesvolle. Hoewel de binnenkant hier en daar wat te wensen overlaat, klopt de buitenkant gewoon volledig. Het gepolijste koper is ubervet, de mooie kleurencombinatie, het reservoir, het perfect afgewerkte plexiglas, en vooral het front, heeft mij volledig betovert. het heeft iets mystieks... Ik heb gewoonweg geen woorden voor deze mod. En dat dan de binnenkant te wensen over laat, dat zie je toch niet door het eveneens buitengewoon afgewerkte geblindeerde sidepanel. Daar kom je toch niet aan toe, want de rest van de mod is genoeg eye-candy. Het is dat mijn kaakspieren goed getraint zijn, want mijn mond zou elke keer weer openhangen.
P.S. wie niet in de top 4 staat, is dus niet een minder goede modder! Deze sprongen vooral voor mij er uit. Maar smaak is persoonlijk. Ook Brinkdinges, Asphiax, paslis, Wâldpyk, wwwicked en al die andere honderden modders waarvoor ik gewoon geen ruimte heb wil ik heel erg graag bedanken voor het al die saaie middagen op te fleuren met jullie vakwerk, en vooral; keep up the good work!

Jullie zijn allemaal mijn helden!
[
Voor 7% gewijzigd door
naarden 4ever op 08-05-2012 21:14
]