Ik ben zeer geintereseerd in internetten via de sataliet. Nu vraag ik me af of het al mogelijk is om dat te doen zonder dat je ook nog een telefoonlijn moet hebben openstaan voor de upstream? Want dat wil ik niet. Ik weet dat je een vette upstreamer kan kopen maar die dingen zijn niet te betalen. Is de techniek al wat verder dat dat niet nodig is?
Verwijderd
Ja dat kan met kabel of adslOp zondag 25 maart 2001 21:36 schreef god0631 het volgende:
Nu vraag ik me af of het al mogelijk is om dat te doen zonder dat je ook nog een telefoonlijn moet hebben openstaan voor de upstream?
En anders is er geen (betaalbare) mogelijkheid geloof ik.
En waarom wil hij dan satelliet?Ja dat kan met kabel of adsl
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Om hogere snelheid te halen, maar met een sateliet kan je niet versturen [of je moet veel smacko's hebben].Op maandag 26 maart 2001 01:21 schreef Tachyon het volgende:
[..]
En waarom wil hij dan satelliet?
Dus is kabel/ADSL de mogelijkheid voor hem!
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
bij welke provider kan dit dan niet bij byskyOp maandag 26 maart 2001 01:11 schreef Melkpap het volgende:
[..]
Ja dat kan met kabel of adsl
het kan nog niet alleen als je een lnb (kop dat op de schotel zit) koopt andere mogelijkheden zijn er nog niet!
ik wilde dit ook gaan doen
ik wilde dit ook gaan doen
Ik heb EuropeOnline en dat is S-L-O-O-M!!!
En geen upstream...
En geen upstream...
Intentionally left blank.
Verwijderd
Dat is simpel gezegt de snelheid/mogelijkheid waarmee jouw computer gegevens naar het internet o.d. kan schrijven .Op maandag 26 maart 2001 20:04 schreef the_executor het volgende:
ps: wat is de upstream
Verwijderd
nou ik internet ook via europe online via bysky maar ik ben er redelijk over te sprekenOp maandag 26 maart 2001 22:24 schreef Bitfreak het volgende:
Ik heb EuropeOnline en dat is S-L-O-O-M!!!
80-100Kb download en internet gaat ook wel redelijk echt niet te klagen hoor wel met beta driver in win2000
Er zijn vele technieken om een upstream naar internet te realiseren. Een telefoonmodem is er 1 van, maar ook via de kabel, adsl, of een satelietschotel is het mogelijk. Je gaf zelf al aan een telefoonmodem niet te willen, en een sateliet uplink te duur te vinden.Op zondag 25 maart 2001 21:36 schreef god0631 het volgende:
Ik ben zeer geintereseerd in internetten via de sataliet. Nu vraag ik me af of het al mogelijk is om dat te doen zonder dat je ook nog een telefoonlijn moet hebben openstaan voor de upstream? Want dat wil ik niet. Ik weet dat je een vette upstreamer kan kopen maar die dingen zijn niet te betalen. Is de techniek al wat verder dat dat niet nodig is?
Blijft over: kabel of adsl. Met een kabelmodem kun je i.c.m. een satelietkaart een uplink maken. Met de trage kabelmodems die op DEMOS gebaseerd zijn (zoals die van Casema) is het zeer makkelijk te realiseren, en met Windows NT/2000/Linux kun je ook een Ethernet (dus ook DSL) verbinding gebruiken als upload voor je sateliet, doordat er meer geavanceerde routing mogelijkheden zijn met die OS-en (als de sateliet downloadkaart tenminste ook goed werkt onder die OS-en)
Er zijn dus mogelijkheden te over om een upload te creeren naar een sateliet..... in principe zijn alle huidige internettechnieken (telefoonmodem, ISDN, Kabel, ADSL en Sateliet Uplink) mogelijk te gebruiken als upload kanaal.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Pagina: 1