Toon posts:

Weigering Cardreader Acer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Acer inspire m5100, daar zit zo'n ingebouwde cardreader in. Maar hij werkt in eens niet meer! ;( En de driver hiervoor kan ik echt nergens meer weervinden. Ik ben zelf een noob wat computers betreft, dus kan iemand mij vertellen, of ik hem aan en uit kan zetten? :? Zo ja, waar? Of weet iemand anders misschien wat ik hier mee moet doen?

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Als je een computer n00b bent kun je beter even met dat ding langs een computer winkel gaan. Zo'n persoon is meestal deskundig genoeg om de cardreader te fixen of een diagnose te stellen. In het ergste geval is ie stuk en moet je een externe cardreader kopen.

Test ook met andere kaartjes zodat niet blijkt dat de kaart en niet de reader stuk is.

Wat een zeldzaam vriendelijke niet-Q reactie. Wow. Niet eens een bericht je als "wat heb je zelf al getest" of "hoe heb je vast gesteld dat de cardreader niet werkt". Is allemaal zinloos. Ga gewoon naar de winkel met het ding.

[ Voor 17% gewijzigd door Q op 07-05-2012 23:19 ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Q schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:17:
Wat een zeldzaam vriendelijke niet-Q reactie. Wow. Niet eens een bericht je als "wat heb je zelf al getest" of "hoe heb je vast gesteld dat de cardreader niet werkt". Is allemaal zinloos. Ga gewoon naar de winkel met het ding.
Dan vraag ik ze ;) ... TS waaruit maak je op dat de cardreader defect is? Heb je daadwerkelijk andere geheugenkaartjes geprobeerd. Waarom denk je dat er iets mis is met de drivers, wwordt er een foutmelding getoond. Heb je al in "Apparaat Beheer" gekeken? Daarnaast heb je de Pc eens open gemaakt, misschien dat er een kabeltje los geraakt is.

Het kan prima dat je nog niet zoveel van computers weet, maar je kunt je er wel in verdiepen. Met andere woorden wat heb je zelf ondernomen om het probleem te verhelpen?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-01 18:14
Letop dat je voor vista de goede download

Dit zijn de drivers ;)

Alle drivers .
ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/aspire_5100/

[ Voor 54% gewijzigd door binbero op 08-05-2012 21:45 ]

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Q

Au Contraire Mon Capitan!

_Dune_ schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:23:
Het kan prima dat je nog niet zoveel van computers weet, maar je kunt je er wel in verdiepen. Met andere woorden wat heb je zelf ondernomen om het probleem te verhelpen?
Iemand die speciaal een account maakt met deze TS als 1e post wil snel hulp. Die wil denk ik niet leren(1). Maar toegegeven, je moet mensen het voordeel van de twijfel gunnen.

(1) ik wil ook dat de fietsenmaker banden plakt en mij niet gaat onderwijzen, geen behoefte aan: fix mijn fiets plz. Maar ik betaal die fietsenmaker geld.

Eigenlijk zou GoT gewoon geld moeten kosten. Mensen die behulpzaam zijn kunnen hun kosten terug verdienen en dus gratis (behalve in tijd) op GoT zitten. Mensen die vragen stellen betalen er voor. Daar is wel wat voor te doen. Kan Tweakers ook wat geld meeroven en van dat geld de search eens fixen hehe ;).

[ Voor 9% gewijzigd door Q op 08-05-2012 22:28 ]

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:32
daar is GoT dus niet voor bedoeld, het is een technologie discussie forum geen helpdesk. Als je dus eerst voor onderzoek doet open je dus een discussie en als je alleen een vraag deponeerd dan gebruik je het dus als helpdesk.
Daarnaast kunnen de meeste vragen door google worden opgelost en is het dus helemaal niet nodig om een topic te openen. Door voor onderzoek te doen geef je er dus blijk aan dat je al moeite hebt gedaan opzoek naar het antwoord.

Verwijderd

Of een 'beginnersforum' waar je met minder dan 100 posts moet verblijven en daarna pas the real deal kunt bezoeken. Maar goed, we dwalen af, daarom maar on topic: TS, ik zou naar de winkel terug gaan :>
Pagina: 1