Pioneer flashen met AOpen firmware?

Pagina: 1
Acties:

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-04 13:27
Kan dit zonder risico? (ik bedoel hiermee, als het niet werkt, kan ik dan altijd weer de pioneer eroverheen zetten? Of zegt hij dan van: "verkeerde fabrikant")...

Ik heb hier een AOpen liggen en een Pioneer. Die Pioneer gaat bij het lezen van een slechte sector in een spindown en laat mijn hele systeem ff voor een seconde hangen. (heel erg vervelend in filmpjes).
Die AOpen doet het niet (hetzelfde model verder toch?)

Dus ik wil de firmware van AOpen in de Pioneer flashen.

Pioneer 104S (eigenlijk 104F >:) ) en dus een AOpen 1040 Pro (slot-in drives dus)

Grz.
MLS
p.s. gaat niet om regio vrijheid, want ik heb hem al hardwarematig aangepakt :7
Het gaat alleen om het weghalen van die vervelende spindown + usage claim op het systeem tijdens het lezen van zo'n rottige sector.

Verwijderd

Heb je dan een Pioneer firmware?
Zo nee dan zou ik eerst eens kijken of Pioneer niet een geupdate versie heeft waarbij deze ogenschijnlijke bug eruit is gehaald.
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar ik zou toch Pioneer die vraag stellen als niemand het hier al eens geprobeerd heeft.
Met een foute firmware kun je toch heel wat vern@#ken.

Verwijderd

niet aan te raden maker. je hele cd speler gaat naar de klote, en ik spreek uit ervaring

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:54

E-Vix

Nu met sneeuw!

Kan zonder problemen. Pioneer is een OEM van AOpen (Of was het nou andersom :?)
Heb hier een AOpen 1040 pro met een Pioneer firmware (Precies andersom dan wat jij hebt dus) Nergens last van. Het enige waar je op moet letten is dat als je een slot-in hebt, je ook de flashrom van een slot-in er in brandt. Had het eerst verkeerd gedaan, en moest het daarna dus opnieuw doen, maar dan met de goede firmware.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25