Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben Sarah en ik studeer momenteel af aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Voor mijn afstudeeronderzoek probeer ik mensen te vinden die een enquête willen invullen over hun interpretatie van beeldende kunst. Het maakt niet uit of je van kunst houdt of niet, elk antwoord is enorm welkom!

*knip*

Onder alle respondenten verloot ik tevens vijf V&D tegoedbonnen. Ik wil jullie alvast heel erg bedanken!

Groeten,

Sarah.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 07-05-2012 20:10 ]

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:31
Heb hem zojuist voor je ingevuld maar vond de 'stijl' kiezen bij verschillende schilderijen lastig: ik ben als leek niet bekend met de verschillende stromingen binnen de kunst en dit zegt mij eerlijk gezegd weinig.

Meestal dien je overigens toestemming bij een moderator te vragen voor dergelijke topics :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beste Sarah1991,

Welkom op Tweakers.net :) . Op Tweakers.net staan we slechts indicenteel onderzoeken of enquetes toe, en alleen wanneer daar toestemming voor is gegeven. Deze toestemming is niet aangevraagd, en daarom sluit ik je topic.

In de forum FAQ staat wat je moet doen als je alsnog toestemming wilt aanvragen:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Mocht je alsnog toch toestemming willen aanvragen, dan kun je me per DM bereiken :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.