No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
'Vroeger' stonden DM's voor nieuwe users standaard uit, tegenwoordig staat het standaard aan (ik weet niet precies sinds wanneer, maar volgens mij is dat al een jaar of twee het geval). Nieuwe users krijgen volgens mij ook standaard een DM om hen te verwelkomen, wat er precies in die DM staat durf ik je niet te zeggen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nieuwe gebruikers hebben de DM standaard aan staan
We zouden met terugwerkende kracht alle DM's weer aan kunnen zetten, maar het is voor ons niet te zeggen wie nou wel perse de DM uit wil hebben. We kunnen niet zomaar voor die persoon het weer leuk aanzetten
Natuurlijk is er nog een andere oplossing (notifier om te zeggen van hey, wil je niet je DM aanhebben?) maar dat vind ik niet echt charmant
Ik heb overigens geen idee hoeveel gebruikers de DM's uit hebben staan, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
We zouden met terugwerkende kracht alle DM's weer aan kunnen zetten, maar het is voor ons niet te zeggen wie nou wel perse de DM uit wil hebben. We kunnen niet zomaar voor die persoon het weer leuk aanzetten
Natuurlijk is er nog een andere oplossing (notifier om te zeggen van hey, wil je niet je DM aanhebben?) maar dat vind ik niet echt charmant
Ik heb overigens geen idee hoeveel gebruikers de DM's uit hebben staan, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Ah, ik zit hier zelf ruim meer dan 2 jaar, en de user die ik probeerde te DM'en ook al > 2 jaar.
Mocht nou blijken dat sinds dm's standaard aan staan de ratio van gebruikers die dm's hebben uit staan _veel_ lager ligt dan het aantal users van voor die datum, dan is het wellicht een idee om met zo'n gele banner boven in het scherm te plaatsen om alle users die hun dm's uit hebben staan er op te wijzen dat ze deze in kunnen schakelen?
En dan gaat een stalker je een miljoen keer 'pingen', lijkt me ook niet wenselijkMisha schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:37:
Mocht nou blijken dat sinds dm's standaard aan staan de ratio van gebruikers die dm's hebben uit staan _veel_ lager ligt dan het aantal users van voor die datum, dan is het wellicht een idee om met zo'n gele banner boven in het scherm te plaatsen om alle users die hun dm's uit hebben staan er op te wijzen dat ze deze in kunnen schakelen?
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Je leest het verkeerdFreeaqingme schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:11:
En dan gaat een stalker je een miljoen keer 'pingen', lijkt me ook niet wenselijk
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.