Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DM standaard aan?

Pagina: 1
Acties:

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
Volgens mij staan DM's voor nieuwe users standaard uit. Zo heb ik de eerste drie jaar diverse dm's gemist omdat ik simpel weg niet wist dat (laat staan waar) ik deze zelf aan kon zetten. Vanmiddag gebeurde het mij bij een andere user die mij meldde dat t.net 'geen DMs ondersteunt'.

Nu heeft t.net een overdaad aan opties (waar natuurlijk niets mis mee is voor de tweaker), maar daardoor kan iets simpels als dit al snel over het hoofd gezien worden. Is het geen idee om DM's standaard aan te zetten, en dna bijvoorbeeld boven de eerste drie inkomende DM's een melding te weergeven dat als een gebruiker hier niet in geintresseerd is hij deze zelf uit kan zetten?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
'Vroeger' stonden DM's voor nieuwe users standaard uit, tegenwoordig staat het standaard aan (ik weet niet precies sinds wanneer, maar volgens mij is dat al een jaar of twee het geval). Nieuwe users krijgen volgens mij ook standaard een DM om hen te verwelkomen, wat er precies in die DM staat durf ik je niet te zeggen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Nieuwe gebruikers hebben de DM standaard aan staan

We zouden met terugwerkende kracht alle DM's weer aan kunnen zetten, maar het is voor ons niet te zeggen wie nou wel perse de DM uit wil hebben. We kunnen niet zomaar voor die persoon het weer leuk aanzetten

Natuurlijk is er nog een andere oplossing (notifier om te zeggen van hey, wil je niet je DM aanhebben?) maar dat vind ik niet echt charmant

Ik heb overigens geen idee hoeveel gebruikers de DM's uit hebben staan, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
Ah, ik zit hier zelf ruim meer dan 2 jaar, en de user die ik probeerde te DM'en ook al > 2 jaar.
Misha schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:37:
Natuurlijk is er nog een andere oplossing (notifier om te zeggen van hey, wil je niet je DM aanhebben?) maar dat vind ik niet echt charmant
En dan gaat een stalker je een miljoen keer 'pingen', lijkt me ook niet wenselijk ;)

Mocht nou blijken dat sinds dm's standaard aan staan de ratio van gebruikers die dm's hebben uit staan _veel_ lager ligt dan het aantal users van voor die datum, dan is het wellicht een idee om met zo'n gele banner boven in het scherm te plaatsen om alle users die hun dm's uit hebben staan er op te wijzen dat ze deze in kunnen schakelen?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Freeaqingme schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:11:
En dan gaat een stalker je een miljoen keer 'pingen', lijkt me ook niet wenselijk ;)
Je leest het verkeerd ;) Dit zou een eenmalige notificatie vanuit Tweakers zijn.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.