weet iemand welke proc. er op een be6 kan

Pagina: 1
Acties:

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
ik heb dus een abit be6 met de nieuwste bios update, nu wil ik een nieuwe proc. kopen maar met al die nieuwe soorten proc. weet ik niet meer welke ik moet hebben

(ik heb al op de abit site gekeken ja )

Verwijderd

P3 met een max multiplier van 8.5, een FCPGA CPU. Wel een slotket converter nodig dus, want ik vermoed dat je mobo niet het lage voltage van de coppermine kan geven, en aangezien zo'n converter dat voltage dan regelt. Want als je een slot 1 hebt, dan krijg je gewoon het voltage wat je moederbord ondersteunt, met zo'n slotket converter geeft die je je lage voltages.
Ik zou een P3-800E doen, die kan je wel tot ongeveer 1000mhz overclocken met een beetje geluk.

Verwijderd

Op zondag 25 maart 2001 21:50 schreef Vo0 het volgende:
P3 met een max multiplier van 8.5, een FCPGA CPU. Wel een slotket converter nodig dus, want ik vermoed dat je mobo niet het lage voltage van de coppermine kan geven, en aangezien zo'n converter dat voltage dan regelt. Want als je een slot 1 hebt, dan krijg je gewoon het voltage wat je moederbord ondersteunt, met zo'n slotket converter geeft die je je lage voltages.
Ik zou een P3-800E doen, die kan je wel tot ongeveer 1000mhz overclocken met een beetje geluk.
eehhmm,...multiplier maakt dus nix uit want die is toch gelocked..slotket heb je zowiezo nodig en ook die kunnen je niet helpen als je moederboord niet laag genoeg kan...met de nieuwe celly's en p3 moet dat trouwens geen probleem zijn...vooral als je 'm toch wel oc-en...

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:18
Een BE6 met de nieuwste BIOS heeft een multiplier tot 12, dus dat is geen probleem. Het moederbord ondersteund de coppermine en celeronII, je kan dus alle 66MHz en 100MHz CPU's binnen de specificatie gebruiken.

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Alle p3 cpu's die niet B zijn in principe. Aangezien er zelfs een GHz niet-B is, kan je die er maximaal opzetten. Hij staat niet in de pricewatch maar is te koop bij http://www.informatique.nl/ .

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot