Goedemiddag,
Wanneer je denkt dat alle klachten verdwenen zijn..
Een tijd terug had ik een probleem bij het bekijken van een video en onder het gebruik van Windows (kreeg een soort artifacts). Ik had een oudere driver geïnstalleerd en de problemen leken verdwenen te zijn (dat was ook zo). Maar sinds een aantal dagen valt mijn beeldscherm helemaal op zwart (krijg dan ook de melding no signal). Soms wordt dit probleem verholpen (denk ik) door Windows zelf. Wanneer dit is hersteld krijg ik de melding: "Nvidia beeldschermstuurprogramma 301.24 reageert niet meer en is hersteld." Dit probleem lijkt mij weer op de grasfichekaart te wijze. Maar ik heb nu ook al een aantal keer gehad, dat hij niet uitzich zelf wordt herstel, en dat alleen een reset de laatste oplossing is.
Wanneer ik in het logboek kijk zie ik de volgende melding staan: "Beeldschermstuurprogramma nvlddmkm reageert niet meer en is hersteld." dus dat is de fout die ik eerder aangaf in de mail. (Bij deze gebeurtenis werd de fout automatische herstel)
Niet automatische hersteld;
De gebeurtenis die niet automatische wordt herstel kan ik niet terug vinden in het logboek, maar ik vermoed dat het om de zelfde klachten als hierboven gaat.
Al geprobeerd;
- Nieuwste drivers geïnstalleerd
- Oudere drivers geïnstalleerd
- Grafischekaart schoongemaakt van het stof
- Drivers geïnstalleerd via de originele cd
- Kabels gecontroleerd
Hierboven dus de opties die ik heb geprobeerd. Maar of ik krijg rare kleuren in beeld (zie foto) of me beeldscherm valt uit (de fans etc. blijven wel draaien).
Maar nu valt mijn beeldscherm dus regelmatig uit en krijg die melding: Nvidia beeldschermstuurprogramma 301.24 reageert niet meer en is hersteld en soms krijg ik er helemaal geen beweging meer in. Resetten is dus de enige optie.
Systeem specificaties:
Nvidia Geforce 560 GTX TI TWIN FORCE
AMD phenom x4 955 black edition
Kingston 4GB ram
Benq g2240
Met vriendelijke groet,
HnDj
Edit:
Op een ander forum vertelde ze me dit:
Wanneer je denkt dat alle klachten verdwenen zijn..
Een tijd terug had ik een probleem bij het bekijken van een video en onder het gebruik van Windows (kreeg een soort artifacts). Ik had een oudere driver geïnstalleerd en de problemen leken verdwenen te zijn (dat was ook zo). Maar sinds een aantal dagen valt mijn beeldscherm helemaal op zwart (krijg dan ook de melding no signal). Soms wordt dit probleem verholpen (denk ik) door Windows zelf. Wanneer dit is hersteld krijg ik de melding: "Nvidia beeldschermstuurprogramma 301.24 reageert niet meer en is hersteld." Dit probleem lijkt mij weer op de grasfichekaart te wijze. Maar ik heb nu ook al een aantal keer gehad, dat hij niet uitzich zelf wordt herstel, en dat alleen een reset de laatste oplossing is.
Wanneer ik in het logboek kijk zie ik de volgende melding staan: "Beeldschermstuurprogramma nvlddmkm reageert niet meer en is hersteld." dus dat is de fout die ik eerder aangaf in de mail. (Bij deze gebeurtenis werd de fout automatische herstel)
Niet automatische hersteld;
De gebeurtenis die niet automatische wordt herstel kan ik niet terug vinden in het logboek, maar ik vermoed dat het om de zelfde klachten als hierboven gaat.
Al geprobeerd;
- Nieuwste drivers geïnstalleerd
- Oudere drivers geïnstalleerd
- Grafischekaart schoongemaakt van het stof
- Drivers geïnstalleerd via de originele cd
- Kabels gecontroleerd
Hierboven dus de opties die ik heb geprobeerd. Maar of ik krijg rare kleuren in beeld (zie foto) of me beeldscherm valt uit (de fans etc. blijven wel draaien).
Maar nu valt mijn beeldscherm dus regelmatig uit en krijg die melding: Nvidia beeldschermstuurprogramma 301.24 reageert niet meer en is hersteld en soms krijg ik er helemaal geen beweging meer in. Resetten is dus de enige optie.
Systeem specificaties:
Nvidia Geforce 560 GTX TI TWIN FORCE
AMD phenom x4 955 black edition
Kingston 4GB ram
Benq g2240
Met vriendelijke groet,
HnDj
Edit:
Op een ander forum vertelde ze me dit:
Kan dat kloppen?520 watt is wel erg licht (gezien op internet)
Recommended Power Supply
Here is Guru3D's power supply recommendation on the GeForce 400 series:
GeForce GTX 560 Ti - On your average system the card requires you to have a 500 Watt power supply unit.
What would happen if your PSU can't cope with the load? Here are a few possible issues:
bad 3D performance
crashing games
spontaneous reset or imminent shutdown of the PC
freezing during gameplay
PSU overload can cause it to break down
http://www.guru3d.com/art...i-twin-frozer-ii-review/7