Wanneer ik bundle specifieke css wil gebruiken werkt het niet wanneer ik de stylesheet in de bundle specifieke index.html.twig pagina gebruik.
Dan heb ik een bundle SviluppoDefaultBundle. In src/Sviluppo/DefaultBundle/Resources/views/Default.index.html.twig heb ik dit:
En dat geeft dus de gequote foutboodschap. Wanneer ik bovenstaande code in app/Resources/views/base.html.twig steek werkt alles wel.
Iemand een idee?
Ik zal eerst een poging ondernemen om de opbouw van de pagina's uit te leggen. In app/Resources/views/base.html.twig heb ik dit block:An exception has been thrown during the rendering of a template ("Route "_assetic_4e300b6_0" does not exist.") in SviluppoDefaultBundle:Default:index.html.twig at line 8.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| {% block stylesheets %} <!-- Bootstrap, from Twitter --> <link href="{{ vendor_local }}/bootstrap/css/bootstrap.min.css" media="screen" rel="stylesheet" type="text/css" /> <link href="{{ vendor_local }}/bootstrap/css/bootstrap-responsive.min.css" media="screen" rel="stylesheet" type="text/css" /> <!-- CSS, from us --> {% stylesheets filter="less" "css/colors.less" "css/main.less" "css/layout.less" output="css/css.css" %} <link href="{{ asset_url }}" media="screen" rel="stylesheet" type="text/css" /> {% endstylesheets %} {% endblock %} |
Dan heb ik een bundle SviluppoDefaultBundle. In src/Sviluppo/DefaultBundle/Resources/views/Default.index.html.twig heb ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| {% extends '::base.html.twig' %} {% block stylesheets %} {{ parent() }} <!-- page specific CSS --> {% stylesheets filter="less" "@SviluppoDefaultBundle/Resources/public/css/main.less" %} <link href="{{ asset_url }}" media="screen" rel="stylesheet" type="text/css" /> {% endstylesheets %} {% endblock %} |
En dat geeft dus de gequote foutboodschap. Wanneer ik bovenstaande code in app/Resources/views/base.html.twig steek werkt alles wel.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| {% block stylesheets %} <!-- Bootstrap, from Twitter --> <link href="{{ vendor_local }}/bootstrap/css/bootstrap.min.css" media="screen" rel="stylesheet" type="text/css" /> <link href="{{ vendor_local }}/bootstrap/css/bootstrap-responsive.min.css" media="screen" rel="stylesheet" type="text/css" /> <!-- CSS, from us --> {% stylesheets filter="less" "css/colors.less" "css/main.less" "css/layout.less" output="css/css.css" %} <link href="{{ asset_url }}" media="screen" rel="stylesheet" type="text/css" /> {% endstylesheets %} <!-- page specific CSS --> {% stylesheets filter="less" "@SviluppoDefaultBundle/Resources/public/css/main.less" %} <link href="{{ asset_url }}" media="screen" rel="stylesheet" type="text/css" /> {% endstylesheets %} {% endblock %} |
Iemand een idee?