Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een mooi abonnement+telefoon(waar is best wat voor wil bij betalen) dat ongeveer 25 euro in de maand mag kosten. Op internet is het allemaal zo moeilijk uit te zoeken wat het beste abbo is, omdat bijna elk abbonement met kortingen werkt. Weet/Heeft iemand een goed abbonement van ongeveer die prijs?

Alvast Bedankt!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Als eerste wil ik je welkom heten op ons forum, na dit te hebben gedaan wil ik je direct verwijzen naar een aantal regels welke op "ons" forum van toepassing zijn. ( Het algemeen beleid )

In het algemeen beleid kan je o.a. lezen waar een topic start aan moet voldoen, bijvoorbeeld zal je moeten vermelden wat je zelf al hebt gedaan om je vraag op te lossen. In jou TS kan ik behalve een bedrag en dat je wat op internet hebt gevonden niet veel meer lezen. Misschien is het handig dat jij in je TS uitgebreider beschrijft, dit kan door onder andere te vermelden welke abonnementen jij zelf al hebt gevonden, waar je voorkeuren liggen e.d.

Ook zal je in het Het algemeen beleid lezen dat we elkaar niet de groeten doen en je tekst af te sluiten met een bedankje hoeft ook niet. Lees het Het algemeen beleid daarom ook goed door, er staan hele nuttige dingen in!

Succes!

ps. Voor aankoop advies hebben we een eigen forum, ik zal dit topic daar ook naar toe verplaatsen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:36
kijk eens op gsmtopdeal.nl daar vind je leuke abonnementjes met toestel voor een nette prijs. Als ik het zo zie ben je nog redelijk jong en daar passen deze abonnementen wel goed bij.

[ Voor 75% gewijzigd door SquareOne op 07-05-2012 21:18 ]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hallo! :)

Het zou handiger zijn geweest als je meer informatie had gegeven. Het enige wat we nu weten is dat je een abonnement wilt van maximaal 25 euro p/m met een toestel.

We weten echter niet wat voor een toestel je bijvoorbeeld wilt: simpelweg om mee te bellen en sms'en? Of een smartphone waarmee je ook kan internetten en waarop je apps kan installeren? Hoeveel wil je maximaal bijbetalen? Heb je een voorkeur voor een merk? Is er ook een merk dat je absoluut niet wilt?

Wat betreft je abonnement: we weten niet hoeveel je belt en/of sms't. We weten niet of je er internet bij wilt.

En hoe sta je bijvoorbeeld tegenover een sim-only abonnement? Dan zal je zelf een toestel moeten kopen maar zijn de maandelijkse kosten weer een stuk lager: in sommige gevallen kan dat wel honderden euro's over een periode van twee jaar schelen. ;)