Op dit moment ben ik op zoek naar een passende iPhone 4s. Ik heb zo'n 18gb aan muziek in iTunes, dus zou je denken; koop een iPhone 4s 32gb. Helaas wil het zo zijn dat de 32gb bijna nergens voorradig is en als ze voorradig zijn, zijn ze ineens 50 euro duurder dan op de Applestore, zoals bij iFactors Zoetermeer, raar maar waar.
Kan wel de 16gb variant aanschaffen (deze is beter te verkrijgen), maar dan kom ik geheugen tekort. Ik zou uiteraard ook selectief de muziek kunnen downloaden via iCloud met behulp van iTunes Match, maar ik vertik het om 25 euro per jaar voor deze dienst te betalen. Ik weet ook niet hoe zoiets echt in de praktijk is, of het bevalt etc.
Wat zouden jullie doen?
Kan wel de 16gb variant aanschaffen (deze is beter te verkrijgen), maar dan kom ik geheugen tekort. Ik zou uiteraard ook selectief de muziek kunnen downloaden via iCloud met behulp van iTunes Match, maar ik vertik het om 25 euro per jaar voor deze dienst te betalen. Ik weet ook niet hoe zoiets echt in de praktijk is, of het bevalt etc.
Wat zouden jullie doen?
Apple | Marantz | B&W