• Yeasis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:00
Hallo,
ik heb een vraag zouden deze componenten met elkaar werken??
- Kingston 8GB DDR3-1600
- Sharkoon Vaya
- AMD FX-4170
- Asus M5A78L-M LX V2
- HIS HD4850 512mb GDDR3
- 450w voeding
Alvast bedankt!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

ja, maar me glazen bol is kapot dus of het echt werkt kan je nooit van te voren zeggen.
Maar waarom open je hier een topic voor, hier hebben we toch topics voor???

Johann Sebastian Bach

Verwijderd

Alles wat je moet opzoeken is het moederbord. Hier in de specs zie je welk geheugen geschikt is:

http://uk.asus.com/Motherboards/AMD_AM3Plus/M5A78LM_LX_V2/

specs: DDR3 1600Mhz = Oke
CPU support list = 4170 = oke ( LET op pas vanaf BIOS 0402 heeft ie dus 0302 dan krijg je mogelijk geen beeld!! > eerst upgraden met een 'oudere CPU dan voor gebruik)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2012 21:49 ]

• Yeasis
heel erg bedankt maar nog een vraagje is er iets wat jij anders zou doen of goedkoper kan? de videokaart en de voeding heb ik al, en waar vind ik die topics?
alvast bedankt

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Je kijkt dan bij de best buy sectie voor wat je wil, ik neem aan je wil een budget basis systeem en dan kijk je hier:
[BBG] Budget- / Basissysteem mei 2012

als het de bedoeling is dat je een budget game bakje wil kijk je hier:
[BBG] Budgetgamesysteem en gamesysteem mei 2012

Verwijderd

En neem deze: *LET OP* - Wat moet ik kopen ook nog eventjes door. ;)

• Yeasis
er is dus geen tipic waarin staat welken moederborden het beste bij een amd bulldozoren passen?
want dat zoek ik wel,ik heb namelijk een vriend en die zegt dat de prijs.kwaliteit toch erg goed is, en een quad.core is genoeg dus ik dacht aan een fx4100,4170 als dat veel verschil uitmaakt en ik
zoek nu een goedkope moederbord dij daarbij past.... heb je daaar ook topics voor?

Verwijderd

MeneerJoep schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:45:
er is dus geen tipic waarin staat welken moederborden het beste bij een amd bulldozoren passen?
want dat zoek ik wel,ik heb namelijk een vriend en die zegt dat de prijs.kwaliteit toch erg goed is, en een quad.core is genoeg dus ik dacht aan een fx4100,4170 als dat veel verschil uitmaakt en ik
zoek nu een goedkope moederbord dij daarbij past.... heb je daaar ook topics voor?
Daar hebben wij de pricewatch voor, aan de rechterkant kun je opties selecteren. Daar staat ook de processorsocket bij, zo kun je alle moederborden die geschikt zijn voor deze processor in 1 keer zien. Let er wel op dat je misschien her en der een bios-update nodig hebt. Dit kun je dan weer zien op de site van de fabrikant bij de ondersteuningslijsten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2012 09:02 ]

• Yeasis
ah super heel erg bedankt maar zou jij dan geen amd kiezen en waarom.zie.ik die niet bij de best buy guide of zijn ze helemaal niet zo goed?

• Yeasis
dus eigelijk zouden alle moederborden met evt. update met soket 3+ moeten werken?

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05-2025
Welkom op GoT,

Hier verwachten we wat eigen inzet en bovendien zijn er wat topics waarin al jouw vragen beantwoord worden / waar je deze vragen kwijt kan. Om een wildgroei van dit soort topics te voorkomen kan je dus daar terecht. =)

ps. je topic titel laat ook behoorlijk wat te wensen over. ;)

Check:

CSL FAQ

CSL beleid

[BBG aanschaf] Gamesysteem

Dit topic wordt straks waarschijnlijk gesloten..

[ Voor 7% gewijzigd door Maarten L op 07-05-2012 09:21 ]

www.maartenlangelo.nl

Verwijderd

MeneerJoep schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:09:
ah super heel erg bedankt maar zou jij dan geen amd kiezen en waarom.zie.ik die niet bij de best buy guide of zijn ze helemaal niet zo goed?
Ik zou iets kiezen wat aan mijn wensen voldoet, aangezien ik niet weet wat jij met de pc wil gaan doen en wat jouw budget is kan ik hier niets zinnigs over zeggen.
Als je de faq even leest die ik gelinkt heb (let op wat moet ik kopen) en via die faq een topic opent in Best Buy Guide overzichtstopic bij het betreffende subforum dan zit je op de juiste plek voor jouw vragen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Maarten L schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:20:
Welkom op GoT,

Hier verwachten we wat eigen inzet en bovendien zijn er wat topics waarin al jouw vragen beantwoord worden / waar je deze vragen kwijt kan. Om een wildgroei van dit soort topics te voorkomen kan je dus daar terecht. =)

ps. je topic titel laat ook behoorlijk wat te wensen over. ;)

Check:

CSL FAQ

CSL beleid

[BBG aanschaf] Gamesysteem

Dit topic wordt straks waarschijnlijk gesloten..
Weinig aan toe te voegen behalve het slotje.

GoT is er voor de vragen waar je met eigen inspanning niet uitkomt, we verwachten dus wel dat je de moeite doet voordat je hier een topic opent. Daar hoort bij dat je zelf op zoek gaat naar een antwoord op je vraag, en vervolgens ook dat je de moeite neemt om op GoT op zoek te gaan naar eerdere topics over een onderwerp.

Voor "hoe is dit systeem?"-vragen hebben we de Best Buy Guides.

Let wel: je huidige topicstart daar 1 op 1 kopieeren heeft geen zin. Niemand kan met de beste wil in de wereld zeggen of dit een goed systeem is als je niet duidelijk en uitgebreid aangeeft wat je ermee wilt doen. Crysis 3 draaien vraagt een andere PC dan intensief photoshoppen en beide zijn veeleisender dan alleen af en toe surfen en browsen. Met een oneindig budget kun je iets kopen dat alles wel goed kan, maar als je budget eindig is moet je keuzes maken. Als je werkelijk niets vertelt op basis waarvan die keuze gemaakt moet worden kunnen wij je ook niet helpen. In plaats van een ongemotiveerde boodschappenlijst doe je er beter aan te melden wat je wilt bereiken met welk budget. Mogelijk rolt daaruit dat wat je al gevonden hebt de beste keuze is, misschien niet.

Oh en een topictitel hoort informatief te zijn, niet schreeuwerig. Iedereen wilhulp, dus "HELP" voegt niets toe, geef liever aan waar je exact hulp bij wilt. Dan heb je meer kans dat mensen met relevante verstand van zaken in je topic kijken ipv alleen maar mede-schreeuwlelijks.

[ Voor 7% gewijzigd door dion_b op 07-05-2012 10:11 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.