Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Je moet amBX via Apparaatbeheer installeren. Als ik de driver daar update, krijg ik meteen al code 31 en geeft Windows aan dat de naam 'WinDriver' is, in plaats van 'Philips amBX device'.
Als ik WinDriver wil updaten (de volgende stap in het amBX-installatieproces) heet hij weer geen Philips amBX device en krijg ik weer code 31.
Het amBX supportforum heeft overigens ook geen idee, want ze hebben al een paar dagen niet gereageerd.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Heeft Philips ook aangegeven dan hun drivers daar compatible mee zijn?
Heb je al geprobeerd te herinstalleren met eerst de oude drivers te verwijderen?
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Quote: "amBX software is compatible with Windows 7 32 and 64-bit."Wylana schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:41:
Heb je wel gekeken voor 64 bit drivers ipv 32 bit drivers aangezien je W7 64bit gebruikt?
Heeft Philips ook aangegeven dan hun drivers daar compatible mee zijn?
Heb je al geprobeerd te herinstalleren met eerst de oude drivers te verwijderen?
Alleen de Cyborg amBX sets hebben verschillende software.
Yep, 8 keer al.
En heb je volgens de link van D4ng3r de juiste file gekozen voor 64 bit?Siempie schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:41:
[...]
Quote: "amBX software is compatible with Windows 7 32 and 64-bit."
Alleen de Cyborg amBX sets hebben verschillende software.
Yep, 8 keer al.
Click on Have Disk and browse to C:\Program Files (x86)\ambx\hardware (for 64-bit systems) or C:\Program Files\ambx\hardware (for 32-bit systems), select windrv6 and click Open
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
zijn nergens op Internet volledig te downloaden. Op Originele side niet aanwezig.
Wie heeft deze drivers voor mij? Geluid is verder prima maar ik wil de gekleurde ledjes zien.
.
Ervaring met gebruik van de amBX drivers onder Windows 7 64 bit leren wel dat het niet helemaal soepel gaat.
Windows blijft af en toe even "hangen" omdat ie even op een service/driver wacht...
Ik was even met Brothers in Arms: Hells Highway begonnen toen mijn PC nog was voorzien van Windows 7 64 bit maar sinds de installatie van Windows 10 64 bit is de set niet meer aangesloten.
Zover ik weet werkt de set niet met Windows 10, klopt dat?
EDIT:
Het lijkt erop dat iemand de Philips amBX set aan de praat heeft gekregen onder Windows 10 64 bit!
Zie https://www.reddit.com/r/...x_windows_10_x64_working/?
Misschien is het tijd voor een full blown amBX ervaringen topic?
Tot die tijd maar https://www.reddit.com/r/ambx/ in de gaten houden...
EDIT2:
De installatie procedure + links naar de software en drivers staat op https://web.archive.org/w...i/Installing_Philips_Kits
[ Voor 47% gewijzigd door Leader98 op 16-04-2016 21:48 ]