"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Amber verwijst in het bronartikel naar de kleur "amber". Het amber kan dus gewoon uit de zin worden gehaald en je verliest niets aan nieuwswaarde
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Niet geheel correct. Dat amber-alert waar jij het over hebt, is afkomstig van inderdaad iemand met de naam Amber.
Behalve een naam, is het ook een kleur. Kijk in de bron die T.net meldt, en je ziet het volgende:
Wellicht dat een vermelding in de trent van: "Alarm-code Amber" de lading net iets duidelijker is.
Edit: /spuit11
Behalve een naam, is het ook een kleur. Kijk in de bron die T.net meldt, en je ziet het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er ook raar van stond te kijken, tot ik de bron las.At least three confidential "amber" alerts – the second most sensitive next to "red" – were issued by DHS beginning March 29, all warning of a "gas pipeline sector cyber intrusion campaign" against multiple pipeline companies.
Wellicht dat een vermelding in de trent van: "Alarm-code Amber" de lading net iets duidelijker is.
Edit: /spuit11
Ey!! Macarena \o/
Aha, now it makes sense
Blijkbaar vond de schrijver van het bronartikel het ook verwarrend genoeg om "amber" tussen aanhalingstekens te plaatsen en er een toelichting bij te plaatsen.
Het artikel op tweakers zou dat misschien over kunnen nemen voor de duidelijkheid. Voor het aanpassen van de term in zijn geheel zal ik mij tot Homeland Security wenden
Het artikel op tweakers zou dat misschien over kunnen nemen voor de duidelijkheid. Voor het aanpassen van de term in zijn geheel zal ik mij tot Homeland Security wenden
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Amber stond cursief, nu een kleine toelichting 'code oranje' aan toegevoegd. De naamkeuze is idd niet handig van Homeland Security
Abort Retry Fail?