[Free] Counter Strike Source Tribute

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jNoxx
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-02-2015
Hey guys,

Tijdje geleden was ik begonnen aan een Counter Strike Source applicatie, puur informatief, wou een beetje bijleren (ik ben iOS developer als beroep), en dat is me dus gelukt, ik heb me vooral bezig gehouden met 3D modellen importeren, custom views schrijven, dat soort zaakjes.
Toen ik eindelijk klaar was dacht ik, waarom zet ik dit niet gewoon op de Appstore, hebben andere der misschien wat aan.. Maar toen kwam ik in de problemen met Apple licensing, ze vonden dat ik niet genoeg rechten had om de screenshots enzo die ik had genomen te publiceren online & ook dat ik de short term CSS gebruikte in de titel, wat volgens hun niet mocht (ookal was het al een paar keer gebruikt in andere apps).
Nu, toen besloot ik om volledig de legale toer op te gaan en gewoon Valve rechtstreeks te contacteren...
het was een tast in het donker maar heb het erop gewaagd.. Na een kleine 3 maand over en weer mailen (ze zijn nogal sloom met support..), heb ik eindelijk goedkeuring gekregen van Valve om mijn app online te zetten, met zogezegd contract ben ik naar Apple vertrokken en heb daar mijn app gratis online te grabbel gegooid..
Dus bij deze, hier is ie dan.. Voor degene die geinteresseerd zijn voor een gratis CSS app, just for the fun of it -->
Hij is te downloaden op:
Klikken dan..
En hier zijn wat screenshots voor de nogal skeptische mensen:
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3m300F1n141C3h1G3S1W/mzl.dpmepksw.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/231Q0u0Q2R0y1g1p2N3h/mzl.kosdphkc.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1K152a390f1E1P0L013c/mzl.ztxygayu.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3g1r3l0o2M2t3k0Y0X3b/mzl.qxrsjhcs.jpeg

Ik zou het heel leuk vinden moest je hier op dit thread een antwoordje plaatsen, of op de appstore je mening geven, ik vind het gewoon belangrijk dat je je mening geeft, zodat ik verder kan werken aan mijn stijl..
Alvast bedankt, toon hem zeker aan je vrienden, laat iedereen hem downloaden..

Bedankt voor het lezen, en ik lees het hieronder wel!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:43
Nette app! Enige puntje wat ik heb is dat bij de plaatjes van de Maps swipen in niet-fullscreen modus niet helemaal voelt zoals gebruikelijk bij iOS apps. Maar complimenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:30
Je zou nog tacktieken kunnen inbouwen per map, lijkt me een gave extra. Zoals wel routes je kunt nemen naar bombspots, camp plekken etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

STIMPPYYY schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:28:
Je zou nog tacktieken kunnen inbouwen per map, lijkt me een gave extra. Zoals wel routes je kunt nemen naar bombspots, camp plekken etc..
^^ Met slim. :)

Verder ziet de app er prima uit :) Plannen voor een iPhone versie toevallig?

Even met de mod-pet op: dit topic zou te beschouwen kunnen zijn als 'spam/reclame'. Er is dus een kans dat dit topic een vroegtijdig einde gaat kennen. Zie ook: Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 25% gewijzigd door Whieee op 07-05-2012 11:41 ]

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jNoxx
Hey guys, thanks for the feedback.
@t0mmi, dacht net dat de fullscreen in orde was, vond net dat ik de kleine versie moest tweaken, maar komt er misschien aan ;)

@Stimppy, dat is een van de grootste feature requests die ik tot nu toe heb gekregen.. Weet nog niet goed hoe dat in te bouwen, dacht eerst aan 3D versies van de map, dat je zelf kon rondlopen, maar dat zou de app bijna 2 gig maken, heb ook al gedacht aan het tekenen over de levels (zit er ingebouwd, maar is niet zichtbaar in de release versie)..
Voor de iPhone/iPod versie zijn er plannen en zijn al van start gegaan, maar de designer waarmee ik het hele project heb gebouwd is momenteel bezig met zijn eindwerk, dus die was/is de laatste/komende maanden niet beschikbaar, dus zal nog eventjes moeten wachten.. Als eenmaal de CS:GO uitkomt zal ik waarschijnlijk ook een GO versie bouwen, maar nu wel met alle requests erin gebouwd!

Bedankt voor de downloads, 5 sterretjes en een review zijn ook altijd leuk ^_- bedankt alvast.

Gz, Noxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Ziet er heel erg mooi uit!
Ga je ook een Global Offensive versie maken als het uit komt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:30
jNoxx schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:28:
Hey guys, thanks for the feedback.
@t0mmi, dacht net dat de fullscreen in orde was, vond net dat ik de kleine versie moest tweaken, maar komt er misschien aan ;)

@Stimppy, dat is een van de grootste feature requests die ik tot nu toe heb gekregen.. Weet nog niet goed hoe dat in te bouwen, dacht eerst aan 3D versies van de map, dat je zelf kon rondlopen, maar dat zou de app bijna 2 gig maken, heb ook al gedacht aan het tekenen over de levels (zit er ingebouwd, maar is niet zichtbaar in de release versie)..
Voor de iPhone/iPod versie zijn er plannen en zijn al van start gegaan, maar de designer waarmee ik het hele project heb gebouwd is momenteel bezig met zijn eindwerk, dus die was/is de laatste/komende maanden niet beschikbaar, dus zal nog eventjes moeten wachten.. Als eenmaal de CS:GO uitkomt zal ik waarschijnlijk ook een GO versie bouwen, maar nu wel met alle requests erin gebouwd!

Bedankt voor de downloads, 5 sterretjes en een review zijn ook altijd leuk ^_- bedankt alvast.

Gz, Noxx
Het lijkt me inderdaad lastig, maar wel erg cool als feature. Vooral voor de mensen die net beginnen met CS.

Wat je wellicht zou kunnen doen als begin is een overview per map en vervolgens een rode, groene lijn e.d. trekken. Je zou dan per stuk het eea kunnen verhelderen met screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jNoxx
Klinkt inderdaad leuk voorstel, bedoeling wat ik in gedachten had, was dat je effectief met je vinger lijnen kon tekenen en daar text kon aan meegeven, en dan als PDF ofzo doorsturen, zoiets, ook granaatjes met pijltjes kon op slepen en dergelijke..

@Timons, ik ga waarschijnlijk een Global Offensive versie maken als ik de rechten krijg omdat ook effectief te mogen doen ;) dat ik niet 3 maand tijd stop in het bouwen & dat ik het dan niet mag launchen :)
Probleem is, veel game maatschappijen gaan tegenwoordig zelf apps bouwen, dus kan zijn dat ze er zelf mee bezig zijn, en dan wil ik niet in de weg lopen en dus die 3 maanden kwijt zijn.. Dus vanaf het er is, zal ik het met hun opnemen ^__^ bedankt voor de input.
Pagina: 1