Toon posts:

Internet van UPC valt soms uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het gevoel dat dit niet aan UPC ligt (al het andere wel ;) om de 20 minuten ofzo dan word de connectie verbroken waarna deze weer terug keert en het weer top doet (dit gebeurd zeker dus wel 10 x op een dag)

ik heb een 3com netwerk adapter (3c905c) maar heb het met iedere kaart eigenlijk, ik heb dit sinds dat ik internet kan ontvangen dus ben het eigenlijk gewent, alleen begin ik het nu toch wel irri te vinden op momenten dat ik NET geen verlies van conn. kan hebben.

ik heb het probleem altijd al gehad, nieuwe comp gekocht, nieuwe ISP bak etc. dus ik vermoed gewoon dat het een software instelling is.

alvast bedankt

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:12
wat doet je com 21 modem
als die oranje gaat knipperen ligt het aan upc of aan je instalatie van je modem

Verwijderd

Topicstarter
UPC modem doet niets raar, ik snap er niets van

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Heb je een firewall?

Mijn iRacing profiel

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:05
Op maandag 26 maart 2001 16:56 schreef collin het volgende:
Heb je een firewall?
Als zone-alarm, BlackICE, Norton Internet security, Norton Systemworks bekend klinkt.. zet die ff uit, en try again...

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Topicstarter
Nope nix nada, niet slim ik weet ut :)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

heb ik ook heel vaak maare doe es

UITVOEREN
typ

winipcfg

en dan selecteer je de netwerk adapter en dan op `alle verniuewen`

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

UPC Bellen??

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 maart 2001 21:00 schreef funkflex het volgende:
heb ik ook heel vaak maare doe es

UITVOEREN
typ

winipcfg

en dan selecteer je de netwerk adapter en dan op `alle verniuewen`
klopt, alleen dat helpt vaak niet en alles loopt dan ook vast (moet minuten wachten voordat ut alsnog een fout melding geeft) het duurt ook altijd 2 min 20 echt dus ALTIJD daarna weer draaien, strange huh?

Verwijderd

soms ??

probeer eens een andere dns .. heb ik ook en gaat veel beter ..

Verwijderd

damn echt kut ik moet dus binnekort mensen gaan naaien. ik werk bij een call center. Nou ben ik net overgeplaatst naar het UPC project, jaja internet +TV en de hele mikmak verkopen. best lastig om iets te verkopen waarvan je weet dat het zuigt

Verwijderd

Topicstarter
aha, goede tip

DNS: 62.108.1.65 & 62.108.1.66 is nu de volgorde, 1tje verwijderen of is dat niet nodig?

enne toekomstige UPC werker, veel succes daar, denk alleen niet dat we elkaar vaak zullen spreken, want ga met zekerheid over op Cistron

Verwijderd

als dat je eerste zijn , gooi er dan 212.142.28.130 en 66 bij ligt de dns eruit gaat ie naar de volgende :)

Verwijderd

Topicstarter
weet niet of ik dit goed snap. 212.142.28.130 & 212.142.28.66 erbij plaatsen ?

trouwens lekkere snelle repies :)

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-08 16:12

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

yep dat zijn ze
Pagina: 1