Toon posts:

Videokaart kapot ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mn eerste post hier, ook al behoorlijk gezocht maar niks gevonden. Ik heb een wat vreemd probleem. Mn videokaart (Ati radeon 3600HD) nooit geen problemen mee gehad, tot onlangs. Video, standaard windows dingen geen probleem, maar bij spellen doet hij heel vreemd. Er komen strepen door het beeld heen en het lijkt wel of hij bepaalde vlakken overslaat, ik kan het eigenlijk moeilijk uitleggen, dus maar even een filmpje gemaakt. Hierop alt tab ik windows naar batman arkham city, eerst ziet alles er normaal uit, dan begint, mn in de cape kan je het goed zien hoop dat het duidelijk is.
Weet iemand wat er aan de hand is? Is het mn videokaart ? Diablo 3 komt volgende week dus hoop het eerlijk gezegd niet !!
Hoor het graag, hoop dat iemand me kan helpen....

http://youtu.be/GBtvTgyJnak

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Geef eens wat meer specs, om wat voor een kaart gaat het precies en hoe ziet de rest van je hardware er uit?

Verwijderd

Topicstarter
Gaat om n Ati Radeon hd 3600, ik draai W7 quadcore 2.33 ghz met 3gig geheugen. Is dit genoeg info ?>

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-02 17:12
nee dit is niet genoeg info.
welk spel, ook andere spellen. wat heb je allemaal geprobeerd. driver opnieuw geinstaller, andere versie driver.
mobo specs, voeding enz

voorzover het zichtbaar was in het slechte filmpje lijkt het een driver probleem.
niet echt pixelig scherm met rare kleuren dus ik gok dat het een driver probleem is.

Verwijderd

Topicstarter
Heb alle drivers opnieuw geinstalleerd, zowel overwrite als eerst alles weg en daarna opnieuw geinstalleerd. Ik heb het tot nu toe alleen met batman en vorige week met darksiders gehad (zijn de enige spellen die ik sindsdien heb gespeeld) Hoe zou ik dit kunnen oplossen ? Heb de drivers gewoon van de Ati site gedl :(
\Ik heb everest maar weet niet hoe ik een nuttig rapport kan maken ??