Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voeding kabel met adaptor voor de Popcorn hour a-210

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een tweede (en derde) kabel + adaptor voor mijn popcorn hour a-210.
Dit is voor mij handig omdat ik dan makkelijk kan switchen tussen mij tv boven, beneden en pc, zonder steeds de kabels met ontkoppelen (die netjes weggewerkt zouden moeten zijn).

Weet iemand waar je de juiste adaptor en voedingkabel (voor weinig) kan kopen?

Gr.
Peter

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.topachat.com/boutique/img/in/in1004/in10048729/in10048729d.png

/me ziet een standaard stroom aansluiting rechts.

Als TS nou eens op zoek gaat naar een voeding die aan deze eigenschappen voldoet? grote kans dat het stekkertje gewoon past.

Toko's zoals Conrad, de lokale elektroboer, DX, etc etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2012 13:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het plaatje, maar kun je dit toelichten?

Mijn bedoeling is dat ik me PCH kan los trekken van de voeding, hdmi en optische kabel, zodat de (weggewerkte kabels) kunnen blijven liggen.

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-11 10:39
Wat fridgeman bedoeld is het volgende:
Power
AC-DC adaptor,Input 100~240V AC, 50~60 Hz,Output 12V DC, 3A max,typical : 8 W (no additional device installed/attached),maximum : 36 W
wat ook achter op je PCH staat.

Je moet dus gewoon een adapter zoeken met die spec's

[edit]
Vraag me alleen af of de spec's wel kloppen, volgens mij staat namelijk in het plaatje 1.3A maar op de specs pagina staat 3A :? als je het echter uitrekend (i=p/u) 36/12=3 zou die 3A wel kloppen. Misschien een afbeelding van een andere PCH? en niet van de A-210?

[edit2]
Er staat 3.0A klopt dus wel, en de voeding die fridgeman linkt zou dus i.d.d. een goede zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door The-Priest-NL op 06-05-2012 13:43 ]

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Verwijderd

Meerdere originele PCH adapters voor de A-210 kopen, lijkt me een uitdaging.

Er zijn ook losse adapters te koop die hetzelfde doen als die van PCH, n.l. 12 Volt bij 3 Ampère leveren.

Het enige waar je op moet letten, is dat de polariteit van je nieuwe adapters hetzelfde is als bij de originele adapter. (Dus de + in het midden en de - aan de buitenkant)

EDIT: even op Conrad.nl rondgekeken en dit zou wel een aardig exemplaar zijn; (er van uitgaande dat de plug in de PCH past) http://www.conrad.nl/ce/nl/product/512896/

@^^ De A-210 schijnt echt 3A te verbruiken, kijk maar naar de specs op http://www.mobile-harddisk.nl/popcorn-hour-a210-p-1464.html

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2012 13:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt beide voor de toelichting en de link.
Kon even niet zien of de plug zou passen,. De prijs is in ieder geval netjes.
Mijn lokale electroboer vraagt €40,- ervoor per stuk!

Ik kan hier wat mee, nogmaals bedankt!
Pagina: 1